שרת התחבורה, מרב מיכאלי, המריאה אתמול לחופשה פרטית בארצות הברית, כך דווח בחדשות 12 והצטרפה לבן זוגה, ליאור שליין. כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, קרא לציבור להימנע מטיסות בשל נגיף הקורונה וזן הדלתא והחשש מכניסת ויראנטים נוספים לארץ. 

היום (שבת), חשפה השרה כי הסיבה לנסיעתה הוא הבאת ילד לעולם יחד עם בן זוגה באמצעות פונדקאית. בפוסט שכתבה בדף הפייסבוק שלה רשמה כי "זה היה מסע של הרבה נסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר". 


 
השר נחמן שי, התיייחס לנסיעתה ואמר בריאיון ברשת ב: "מניח שהיא לקחה את הסיכונים כשהחליטה לצאת לחופשה. היא אישה מאוד אחראית והיא תסביר בשובה את הסיבות שהניעו אותה לנסוע. אני עומד מאחורי ההמלצה של רה"מ שלא לנסוע בימים האלה". יו"ר הכנסת, מיקי לוי, אמר ב'פגוש את העיתונות': "אני יו"ר הכנסת ולא הממשלה, אני בחרתי לעשות את חופשתי יחד עם משפחתי המורחבת במושבה מגדל והיה אחלה של חופש ונופש. זה עניין של ראש הממשלה, אני ראש הרשות המחוקקת". 

העיתונאי רון קופמן רשם כי "כל מיני טיפוסים מסביבתה של מרב מיכאלי, טוענים שסיבת נסיעתה לארה"ב, היא רפואית. אם זה נכון, שרק תהיה בריאה. אם זה לא נכון, זו שערורייה, שאדון בנט חייב להתייחס אליה ציבורית, אם אישר אותה. רה"מ בנט ביקש מהציבור להימנע מנסיעות לחו"ל, לא יתכן שלשרת תחבורה וחברת קבינט, מותר לנסוע".