ערוץ 20 פרסם הבוקר (רביעי), יחד עם ערוצי התקשורת הנוספים, את הידיעה על מותו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי. אלא שבנוסח הידיעה, נכתב: "תומך הטרור מסיעת רע"ם".

ברשת נשמעו תגובות זועמות נגד הניסוח, ויו"ר סיעת רע"מ, ואליד טאהא תקף את כתבי האתר וכינה אותם: "פשיסטים שאינם ראויים לתגובה". בנוסף, החזית להגנת הדמוקרטיה פנתה בתלונה דחופה כנגד הערוץ: "כינויו של יו"ר ועדת הפנים של הכנסת 'תומך טרור' והשימוש בפסוק 'באבוד רשעים רינה' על מותו של חבר כנסת בישראל, היא הסתה גזענית פרועה, חילול כבוד המת ופגיעה במשפחתו וקהילתו". חברת הכנסת אבתיסאם מראענה (העבודה) שיגרה מכתב אל שר התקשורת יועז הנדל, בו ביקשה ממנו לזמן בדחיפות את מנכ"ל ערוץ 20 לשימוע בלשכתו על מנת "לוודא שהערוץ המדובר עומד בכללי האתיקה העיתונאיים", כבדבריה. 
 
עוד הוסיפו: "כהרגלו בקודש, ערוץ 20 מעלה ידיעות כאלה ולאחר שהן צוברות תאוצה על ידי צופיו ועוקביו, מסיר אותן ומאשים כתב בודד, במקרה זה יהונתן יפרח. ברור לכל שלא מדובר פה בכתבים סוררים אלא ברוח הנושבת בערוץ זה שנולד בחטא, והיה לשרץ שהוכשר. אין מנוס מלקבוע סנקציות קשות כדי לוודא שהשידור בישראל לא יהפוך לכלי מניע של גזענות ואף אלימות פוטנציאלית".

ממרכז אעלאם (המרכז הערבי לחירות המדיה, פיתוח ומחקר) נמסר: "ערוץ 20 חצה הבוקר את כל הקווים האדומים האתיים והמקצועיים בתחום עיתונות. בעקבות הפרסום השערורייתי, נשלחה הבוקר תלונה לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה מטעם המרכז, אך בכך אין די. הגיע הזמן לבחון את המשך השידורים של ערוץ 20, לאור ההפרות החוזרות ונשנות של כללי האתיקה העיתונאית מאז שהוקם בשנת 2014".

עוד הוסיפו: "אסור להסתפק בהתנצלות של הערוץ על הפרסום המסית והגזעני של היום, כמו גם על הסיקור בשפרעם בעת נפילת הרקטה במאי 2020. ברור לכל כי שיח גזעני ומסית הוא חלק בלתי נפרד מהאג'נדה של ערוץ 20, דבר העומד בסתירה ישירה להוראות החוק ולכללי האתיקה של הרשות השנייה".

מטעם ערוץ 20 נמסר: "מבקשים להבהיר כי הידיעה שהוצאה היום בעניין מותו המצער של חבר הכנסת סעיד אלחרומי הייתה על דעתו של הכתב ושלו בלבד והערוץ מסתייג נחרצות מהאמור בה. ערוץ 20 מביע צער על מותו של ח״כ אלחרומי ושולח את תנחומיו למשפחתו וקרוביו". 

אין זו הפעם הראשונה בה כתבי הערוץ התבטאו באופן חריג. בחודש מאי האחרון, במהלך מבצע "שומר החומות", הפרשן הצבאי לשעבר, קובי פינקלר, דיווח על נפילת רקטה ביישוב ערבי, והוסיף: "לצערי הרב היא לא הביאה להמון הרוגים שם". ההערה חוללה סערה שהביאה לפיטוריו מהערוץ.

לאחר הסערה, פרסם פינקלר הודעת התנצלות, ואמר: "בדיווח היום על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת עייפות מימי שידור ארוכים כמעט ללא שינה, נפלה שגגה בדבריי מהם השתמע שלצערי לא היו הרוגים. כמובן הכוונה היתה שלשמחתנו. מילה אחת, עולם שלם. מצער שרבים עטו בשמחה על הטעות כדי להסתער על הערוץ, כשאין לי ספק שהיה ברור שלא לכך התכוונתי".