חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"ם, שוחח הבוקר (רביעי) עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM והביע צערו על מותו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי. "נקווה לימים טובים יותר", אמר בפתח הראיון. "איבדנו אדם יקר עם שייכות אדירה, תמיד דאג לנגב, הפסדנו איש ענק".

גנאים סיפר כי סעיד קיים מספר פגישות בשעות הערב ולאחריהן הגיע לביתו. "הוא הרגיש לא טוב, עשו לו החייאה והובילו אותו לבית החולים. הוא כנראה קיבל דום לב", ציין.

חבר הכנסת סיפר על פועלו הרב של אלחרומי לשיפור המצב בנגב, שהביא לכך שנמנע מלהצביע בעד הקמת ממשלת בנט לפיד: "זה היום הכי עצוב בשבילו". הוא הוסיף: "כשרצינו להצביע על הקמת הממשלה החדשה, הוא אמר, 'אתמול הנפיקו עשרות צווי הריסה על הבית של אמא שלי. אני חבר בכנסת ישראל ונציג הדרום, כשמדביקים עשרות צווים, במיוחד על הבית של אמא שלי החולה והמבוגרת', זה היום היחידי שראיתי אותו באמת עצוב וכמעט הזיל דמעה".

"הוא אהב את הכפר בו התגורר ואת האנשים. היה לו באמת לא קל לייצג את החברה בדרום בכנסת, כי כל יום היו הורסים בתים וצווי הריסה והוא היה חייב להתמודד, כי הוא היה הכתובת", סיפר גאנים.

חבר הכנסת אף התייחס לנוסח הידיעה של ערוץ 20 על אודות מותו של סעיד, והבהיר: "מקומו של אותו כתב הפוסט – לא בתקשורת, שילך הביתה". הוא הוסיף: "מצפה לפטר אותו לאלתר, לא רוקדים על דם של אחרים".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.