חבר הכנסת סעיד אלחרומי שהלך לעולמו היום (רביעי) לאחר שלקה בהתקף לב הובא למנוחות בבית העלמין ביישוב שגב שלום שבנגב. אלפים השתתפו במסע ההלוויה של חבר הכנסת, שכיהן כיו"ר ועדת הפנים מטעם מפלגת רע"מ, בהם מנסור עבאס, תמר זנדברג, עמר בר לב, מאיר כהן, זאב אלקין, מיקי לוי, יוראי להב הרצנו ובועז טופורובסקי.

במערכת הפוליטית ספדו לאלחרומי: יו״ר הכנסת מיקי לוי אמר כי "הכנסת קיבלה היום בתדהמה ובצער רב את ההודעה על מותו בטרם עת של ח״כ סעיד אלחרומי. חבר הכנסת אשר נבחר רק לאחרונה לתפקיד יו״ר ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, ייזכר כמי שידע לשלב, לאורך כל חייו, כאדם, כמחנך וכאיש ציבור, נועם הליכות נדיר לצד חתירה למצויינות, ערכיות והישגיות אשר הפכו אותו לסמל של הצלחה ודמות לחיקוי עבור צעירים בדואים רבים. תנחומי הכנים שלוחים לבני משפחתו".

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודיע: "כואב בתדהמה את לכתו בטרם עת של ידידי סעיד אלחרומי, יו״ר ועדת הפנים של הכנסת ואיש הנגב. בשלל תפקידיו היה סעיד שליח ציבור מאיר פנים ונבון, שייצג נאמנה את החברה הבדואית בנגב. תנחומיי מקרב לב למשפחתו וחבריו לדרך".

שר החוץ יאיר לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "צער גדול על מותו בטרם עת של ח״כ סעיד אלחרומי שהיה שותף לדרך, ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה. אלחרומי היה איש הנגב, אוהב אדם שהאמין שאפשר לשנות ולקדם את החברה הישראלית. שולח תנחומים למשפחתו, לכל שבט מסעודין אל-עזאזמה ולמפלגת רע״ם. יום עצוב".

שרת הפנים איילת שקד כתבה כי "אני משתתפת בצערה של משפחת אלחרומי על מותו הפתאומי של יו"ר ועדת הפנים ח"כ סעיד אלחרומי. שולחת תנחומים למשפחה".
 
שרת התחבורה מרב מיכאלי ספדה גם היא: "אני המומה וכואבת את מותו הפתאומי של ח״כ סעיד אלחרומי. ח"כ אלחרומי עבד ללא לאות למען הקהילה שלו ולמען החברה בישראל. ניחומים וחיזוק ידיים למשפחתו, ולמפלגתו".

שר המשפטים גדעון סער כתב את הדברים הבאים: "הצטערתי לשמוע על פטירתו בטרם עת של יושב ראש ועדת הפנים של הכנסת ח״כ סעיד אלחרומי. תנחומי למשפחתו". 

גם באופוזיציה ספדו לחבר הכנסת. ח"כ דוד ביטן כתב כי "אני משתתף בצערה של משפחת אלחרומי על מותו של ח"כ סעיד אלחרומי, שלא תדעו צער".