בכיר בפמליית ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר במהלך תדרוך לכתבים: "בגרעין האיראני מטפלים במעשים לא בנאומים". למרות זאת, לדבריו בנט יתייחס בנאומו בעצרת האו"ם מחר לנושא האיראני ולצורך לרתום את הקהילה הבינלאומית נגד איראן וידגיש כי זו שעה למעשים.

בתוך כך, בנט הבהיר בעת עלייתו לטיסה לארה"ב כי הוא מציע למנהיגים האיראנים והפלסטינים "לעסוק באנשים שלהם, בשיפור המצב שלהם, ולהפסיק באובססיה הזאת למדינת ישראל. אנחנו לא מגדירים את עצמנו לפי אחרים, לא לפי איראן ולא הפלסטינים".

"ראינו שברגע האמת נציגי העם האמריקאי תומכים תמיכה גורפת בישראל, 420 מול 9, באותה הצבעה על החימוש מחדש של כיפת הברזל", הוסיף בנט. "יש קבוצה קטנה, אנטי ישראלית שעושה הרבה רעש אבל החבר׳ה האלה נכשלו".

לצד זאת, בנט ינאם מחר בשעה 16:00 לפי שעון ישראל. גורם בפמליית ראש הממשלה אמר כי בנט כתב את הנאום בעצמו. היום, לצד ההכנות לנאום, יקיים בנט פגישה עם שר החוץ של בחריין ועם השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות, כדי לציין שנה לחתימה על הסכמי אברהם. ביום שני, לאחר נאומו, ייפגש בנט עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש ועם שגרירת ארצות הברית לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד.

מאוחר יותר באותו יום ינאם בנט בפני הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וראשי ארגונים יהודיים נוספים בארצות הברית. כמו כן, בנט צפוי לשהות בניו יורק במהלך שמחת תורה ולהמריא לישראל ביום רביעי בבוקר לפי שעון ישראל.