בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM, בוויכוח קולני כאופייני להם, באשר למחלוקת הפוליטית בין השניים. במהלך הדיון הסוער, ינון תהה: "איך יכול להיות שכל השופרות הם רק בצד אחד וכל העיתונאים הם בצד השני? אתם כאלה מוסריים וערכיים ואנחנו כולנו בבונים? הלוואי שהייתי שמאלני, חבל שאני לא". 

כספית השיב על כך: "יש הרבה מאוד עיתונאים ימניים מצוינים, המהפכה התחילה התקדמה וכמעט הושלמה. יש הרבה עיתונאים שמאלנים, יש בעד נתניהו ונגדו". הוא הוסיף: "יש גם שופרות שמאל". 



השניים דנו בעדויות מתיק 4000 שנשמעו במהלך חקירתו של אילן ישועה, כאשר ינון חתך: "מה ההבדל בין מה שישועה הציע לבנט לבין מה שמוזס הציע לנתניהו?".

כספית הסביר: "ההחלטה האחרונה של שלושת השופטים בתיק הזה, הייתה לזרוק מכל המדרגות את הדרישה של פרקליטי נתניהו לא לבצע השלמת חקירה אצל אבי אלקלעי, בעקבות החומרים החדשים שנמצאו. זה יחדד את ההבדל הדרמטי בין מה שקרה בין נתניהו לוואלה לבין שאר הפוליטיקאים".

באשר לליכוד, כספית טען כי "זו כת שטופה של פולחן אישיות. שיעבור לה בסוף ואז אולי אני אחזור". ינון גיחך על כך, וקרא: "כל ישראל הראשונה שיצאו מהליכוד, האליטה, ביי שלום להתראות. שמענו עליכם, כל יפי הנפש".