האם זה יהיה המאבק הבא בין החרדים לממשלה? שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר היום (רביעי) כי הוא פועל לקדם פתיחת מזנונים בבתי חולים שבעה ימים בשבוע - גם בשבת. 

הורוביץ אמר במליאה: "אני רוצה לפתוח מזנונים בבתי חולים גם בשבת. הם צריכים להיות פתוחים שבעה ימים בשבוע. אני פועל גם להוזיל את המחירים וגם שיהיו פתוחים שבעה ימים בשבוע, כולל בשבת, כי אז יש הרבה מבקרים שבאים לבקר את החולים ואין להם אפשרות אפילו לקנות משהו לשתות".

דבריו של הורוביץ כבר הספיקו לעורר מתיחות בתוך הקואליציה: ולאיו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך הגיב לדבריו של שר הבריאות וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רוצה - לא יקרה".

כזכור, הורוביץ כבר התנגש חזיתית עם החרדים בתחילת החודש, כאשר הנחה להרחיב את ימי העבודה של המכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לאפשר נתיחות פורנזיות גם בשבתות ובחגי ישראל. ההחלטה התקבלה לאחר פנייה של חברי כנסת מ"הרשימה המשותפת", שביקשו לאפשר את קיומן של נתיחות בסופי השבוע במטרה להקל על משפחות מוסלמיות. 

יו"ר "יהדות התורה" ח"כ משה גפני אמר בתגובה להנחיית השר הורוביץ כי "אני מאד מקווה שהשרים והח"כים הדתיים בקואליציה לא יתנו לדבר הזה לקרות, ולא יאפשרו לניצן הורוביץ לשנות את אופי המדינה היהודית ולגרום לחילולי שבת קודש מבלי שיש פיקוח נפש בדבר".