במפלגת הליכוד התייחסו הערב (שבת) לדבריו של אמנון אברמוביץ' ב"אולפן שישי" בחדשות 12, בהם אמר כי פגישתם של ראש הממשלה בנט ונשיא רוסיה פוטין ערכה חמש שעות ואילו נתניהו נאלץ לחכות למנהיג הרוסי שלוש שעות טרם פגישתם. במפלגה תקפו את הפרשן ואמרו: "אין גבול לשקרים שאומר אמנון אברמוביץ' בתפקידו כתועמלן החצר של נפתלי בנט נגד בנימין נתניהו".



לאחר מכן, פירטו בהודעת המפלגה על פגישותיהם של נתניהו במהלך כהונתו עם הנשיא הרוסי לאורך השנים אך שבו והמשיכו לתקוף בחריפות את הפרשן הוותיק: "אברמוביץ' נואש. אין שום משמעות לשקרים המגוחכים שהוא אומר על ראש הממשלה נתניהו, כמו גם לדברים מופרכים רבים אחרים שהוא אומר, שמשרתים קו פוליטי ברור נגד הימין. אברמוביץ' מזמן איננו פרשן  או עיתונאי. הוא תועמלן". 

כמו כן, בליכוד התייחסו להפניית הגב לכאורה של בנט לפוטין: "אם כבר מדברים על דבר מגוחך, איך אפשר להתעלם ממה שקרה בפגישה של בנט עם פוטין? בנט דאג בראש ובראשונה לנוכחות התקשורת הישראלית והפנה את גבו לפוטין כשידו המושטת של נשיא רוסיה תלויה באוויר עד שבנט הואיל להסתובב אליו. לא בדיוק דיפלומטיה במיטבה. זהו מחזה ביזארי שממנו כמובן אברמוביץ' התעלם".