חבר הכנסת אבי דיכטר מתח ביקורת היום (ראשון) בכאן ב' על אמירתה של חברת מפלגתו, מירי רגב, שכינתה את רם בן ברק "שונא ישראל". "אמירה מבישה שמבישה את מירי עצמה", אמר דיכטר. הוא הוסיף כי הוא לא יודע מי אוהב את ישראל יותר , רגב או בן ברק, "אבל ברור מי סיכן את חייו למען מדינת ישראל באופן מובהק הרבה יותר".

לא מדובר בביקורת הראשונה שנשמעת מתוך הליכוד על דבריה. בשבוע שעבר, חה"כ אלי כהן אמר בגלי צה"ל כי "האמירה לא הייתה במקומה. חבר הכנסת רם בן ברק תרם לביטחון המדינה, ואי אפשר להגיד שהוא שונא את ישראל".

באותו היום, חה"כ מיקי זוהר אמר בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103fm כי "רגב לא הייתה צריכה לומר את הדברים האלה לרם בן ברק. אני והוא חלוקים לגמרי, אבל חד משמעית הוא לא שונא ישראל. הוא תרם רבות למדינה".

"בן ברק היום הוא אדם פוליטי לכל דבר, לא משנה מה עשה בעבר"

רגב עצמה התייחסה בריאיון בכאן ב' לביקורת שנשמעה כלפיה וניסתה להסביר מה עמד מאחורי האמירה השנויה במחלוקת. "איך אתה היית מכנה אדם שהוא יו"ר ועדת חוץ וביטחון, שבפעם הראשונה בהיסטוריה מעסיק עוזרת שבבוקר סמוכה לשולחנו ובערב נפגשת עם תומכי טרור? אם אתה חושב שהגיוני שיו"ר ועדת חו"ב שמתעסק בסוגיות שקשורות לביטחון המדינה יעסיק אישה שנפגשת עם תומכי טרור אין יותר מה להגיד". 

היא הוסיפה: "אומרת לך חד וחלק - מה שעשה בעבר הוא עשה בעבר בתפקיד כזה או אחר, היום הוא אדם פוליטי, כמו שאני הייתי דוברת צה"ל והלבישו אותי במדי נאצים ואיש לא צרח, ואני היום פוליטיקאית. רם בן ברק הוא היום אדם פוליטי לכל דבר שקורץ לבייס מסוים".

"היא העוזרת שלו יושבת איתו ברכב ובמשרד, שומעת שיחות שלו ומקבלת את הדואר. כבר היה חבר כנסת שהעביר טלפונים לאסירים ביטחוניים, לא משווה חס וחלילה אבל אם אתה חושב ורואה שיש כאן בעיה אפילו של נראות, אישה שנפגשת עם תומכי טרור אחת כזאת לא יכולה להיכנס לועדת חו"ב, אין דבר כזה שהיא לא נכנסת, אני אשלח לך תמונה שלה בועדת חוץ וביטחון".

"איך אישה כזו ממשיכה לכהן? ברגע שאנשים בתפקיד שלו לוקח אנשים כמוה זה הופך לסיפור, אנו יודעים שיש הרבה אנשים בכנסת הזו שנפגשים עם אנשים כאלו ואחרים, מה שעושה את זה בעייתי זה התפקיד שלו".