ח"כ אמיר אוחנה שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על הסקר הפנימי שדירג את המועמדים המובילים במפלגת הליכוד, בו הגיע למקום השני, ועל המתיחות הרבה שהתעוררה בתוך המפלגה בצל תוצאות הסקר. הוא סיפר: "יש לי חשד כבד מי מנסה לסכסך, מעריך שזה גורם פנימי בליכוד".

אוחנה טען כי "אני לא עומד מאחורי הסקר. אני לא מצער על התוצאות, אך הסקר האמיתי הוא הפריימריז, אני לא מתבשם מהדברים. מישהו בוועדה רוצה לסכסך בין בכירי הליכוד כולם, כשהרצון הוא לפורר ולפצל את הליכוד. אני לא אתן לזה יד. אף פעם לא ביצעתי סקר שיבדוק את מצבי בליכוד". 

"אני שומע על סקרים כאלה כל הזמן", סיפר. "לא ביצעתי מימיי סקר לבדוק את מצבי בליכוד. יש לי חשד כבד מי מנסה לסכסך, זה גורם פנימי בתוך הליכוד. אני חושב שיבוא היום שאוכל לחשוף את מה שאני חושב, ואוכל להרחיב יותר. לא צריך דוקטורט כדי להבין שכל אחד שרוצה להעלות את עצמו צריך להוריד אחרים למטה".

הוא הוסיף: "אני לא חושב שנתניהו מפנה לי עורף. כיום בליכוד יש שיח פנימי ער, מפלגה שבה לא היו"ר מחליט מי יהיה או לא. יש טלטלה אחרי שנים רבות בקואליציה, ולפי דעתי הדרך הבטוחה להישאר שם היא להמשיך עם המריבות הפנימיות. אני לא אתן לזה יד". 

בהמשך דבריו, הדגיש ח"כ אוחנה: "אני פועל כדי שנתניהו ימשיך ויוסיף להיות ראש התנועה ובעזרת השם גם ראש הממשלה". על תזכיר החוק של שר המשפטים גדעון סער, שימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, אמר: "חוק נתניהו שיש הטוענים שהוא לא חוק פרסונלי, הוא החוק המסוכן ביותר אי פעם לדמוקרטיה הישראלית שזכה לתמיכת שר משפטים במדינת ישראל. כל מי שתמך בחוק הזה, גם נתניהו, טעה בעבר". 

לסיום התייחס אוחנה לטענות כי מנסים להשתיק את ועדת החקגירה לאסון מירון . כשנשאל אם הוא יודע מי הם אותם אנשים אמר: "ממש לא ובגלל עיוות הקול לא שמעתי הכול. לאורך כל הדרך אמרתי בפומבי ובאין ספור הזדמנויות - כל גוף בדיקה שעליו יוחלט נשתף איתו פעולה באופן מלא".

כשנשאל על האפשרות שמסקנות הוועדה יוביל לסיום את הקריירה הפוליטית שלו אמר: "אני חושב שאם כך יהיה זה יהיה עוול ולא נכון. אני לא חושב שכך יהיה".