השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג הביעה היום (שני) את עמדת מפלגת מרצ בנושא הבנייה ביהודה ושומרון, בשיחה עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM. בהמשך, מתחה ביקורת על התבטאות כחול לבן נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי.

בנושא הרחבת הבנייה ביהודה ושומרון, השרה ביקרה בחריפות והבהירה: "זה אחד הנושאים שבהחלט מטרידים אותנו, אחד הנושאים שמנוגדים להסכמה הרחבה בממשלה. אנחנו מצפים לחזור להסכמות. לכל השותפים יש מה להפסיד".

בהמשך, הביעה את דעתה באשר להכרזתו של שר הביטחון בני גנץ על ששת הארגונים הפלסטינים כארגוני טרור: "אני מכירה אנשים בארץ ובעולם שעובדים עם לפחות שלושה ארגונים מתוך השישה - והם ארגונים ותיקים מכובדים מאוד, שעוסקים בנושא של זכויות האדם. זה נושא שיש לו עוד השלכות - בתחום יחסי החוץ, זכויות האדם. זה לא נושא חד ממדי".

כמו כן, הגיבה לביקורת של כחול לבן כלפי שרת התחבורה מיכאלי, לאחר שתקפה את ההכרזה של גנץ: "אני חושבת שזו אמירה שוביניסטית להגיד לאישה 'אל תתערבי, את לא מבינה'. האמירה הזאת, בעיניי, לא ראויה".

השרה להגנת הסביבה התייחסה למשבר האקלים, והתריעה:" כדור הארץ בסכנה ואיתו מדינת ישראל שמתחממת בקצב פי 3 ב־3 העשורים האחרונים. זה אומר שישראלים רבים, אולי כולנו, נחווה אסונות אקלים קשים יותר ויותר בעשורים הקרובים. זה מצריך אותנו להיערכות מסוימת, זה יכול לעלות בחיי אדם, ברכוש, בטבע. התחממות יכולה להאיץ ולהביא לקריסת המערכות הטבעיות – מים, אדמה, זה מצב מאוד מדאיג".