חברת הכנסת, יוליה מלינובסקי, שוחחה היום (שלישי) עם ענת דוידוב בתוכניתה "איפה הכסף" ב-103FM והתייחסה לדיון בכנסת על רפורמת הכשרות שהפך לסוער. "האופוזיציה עושה הטרלה רצינית, זה בר דיון על הסתייגויות, לפני כן קיימנו 42 שעות דיוני עומק. חלק מחברי האופוזיציה שמתפרעים, צועקים ועושים הצגות, לא היו בוועדה דקה אחת בזמן כל הדיונים", אמרה. 



"קיימנו על הנושא הזה 42 שעות דיון עם יותר מ-300 מוזמנים. באו היום חברי הכנסת, הגישו אלפי הסתייגויות. אתמול פורסם שכל המטרה שלהן היא לא משהו מהותי או ענייני, אלא סתם להטריל ולגרום נזק לכנסת ולעצור את הכל. כשאני רואה דבר כזה, אני לא יכולה להשלים עם זה, הוסיפה. 


לדבריה, "עם כל הכבוד לכלים פרלמנטריים, צריכים לשמור על עבודה תקינה של המשכן ושל המחוקקים שצריכים לכבד את עצמם. הם לא יודעים שום דבר מהחוק, הם לא קראו אותו פעם אחרת. זה לא כואב להם, כואב להם שלוקחים מהם שליטה וכסף".

בהמשך ביקרה את הרבנות הראשית ואמרה כי "רפורמת הכשרות בסוף תהיה ונשבור את מונופול הרבנות וניתן מענה למועצות דתיות ומשגיחים ונכניס את כל התחום לסדר. בוודאי שיש סיכוי שזה יעבור לקריאה שנייה ושלישית, זה יעבור. כל משיכת הזמן היא לשם שמיים, לא אאפשר לאף אחד לעשות צחוק מהכנסת". 

"ח"כ קרעי הגיש 2,300 הסתייגויות. נו באמת, אפשר ליפול מצחוק ממה שהוא הגיש, הוא אפילו לא יודע מה הוא הגיש. לרבנות הראשית לא יהיה מונופול על היהדות והכשרות שלנו. הם לא מדינה בתוך מדינה", סיכמה. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm