חברת הכנסת שירלי פינטו התייחסה הבוקר (חמישי) בראיון בכאן ב' לוויכוח עם סגן השר אביר קרא ממפלגתה, זאת לאחר שכינה במהלך דיון בוועדת העבודה את חובת ההנגשה למגזר הפרטי "קומוניזם". 

"להגיד שנגישות זה קומוניזם זה חרה לי מאוד. אני הכי בעד שוק חופשי ועידוד תעסוקה של עצמאים, אבל לבוא ולרמוס אוכלוסיה שלמה ואת חובת ההנגשה לה זה דבר שלא יעשה", אמרה ח"כ פינטו וסיפרה על שיחת הגישור עם רה"מ בנט, "לא הגענו למקום של נזיפות, השיחה הייתה ברוח טובה. בנט הבין שיש פה שיח מהותי, צריך להגיע למצב שבו גם יש הנגשה וגם לא פוגעים בעצמאים".

בהמשך, התייחסה לסערה נוספת בה כתבה בחשבון הטוויטר שלה דברי ביקורת קשים על יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, בצל יום הזיכרון לרצח רבין, והאשימה אותו בהסתה, ואמרה כי "גם איילת הבינה מאיזה מקום זה הגיע. מחקתי את הציוץ, זאת הייתה איזה תקלה של עובדת שלי, הוצאתי את הציוץ החדש בניסוח אחר שבאמת הבהיר שאני עומדת מאחורי הדברים שלי". 

בהתייחסה למתיחות והעימותים בקואליציה, אמרה חה"כ מימינה כי "הקואליציה מורכבת, יש דעות שונות אבל כולנו באנו לעבוד ולדבר. יש לנו מטרה אחת - לשקם את ישראל אחרי שנים של כאוס. אנחנו מתנהלים בצורה שבסוף אנחנו מוצאים את הפתרונות. דווקא בניגוד לאופוזיציה שמחפשים את הישיבה על הכסא אנחנו מסתכלים על דברים מהותיים". 

ראשי הקואליציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
ראשי הקואליציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

אנחנו בסיעה מדברים על הכל יש דעות מגוונות, אולי מבחוץ זה נראה כמו רעידות אדמה אבל אנחנו באמת מאוחדים. לצערי שוב יש תקופה קצת מתוחה, אנחנו נמצאים לפני העברת התקציב וכל אחד מנסה לקדם את האג'נדה שלו. אני תמיד מאמינה בשיח של דברים, בוועדות שאני נמצאת בהם תמיד אומרים לי זה מסובך ולא אפשרי אבל אני תמיד חוזרת על זה שהכל אפשרי, צריך לשבת לדבר ואפשר למצוא פתרונות למרות חילוקי הדעות. גם כאן, אמרתי לאביר אנחנו נשב נדבר ונמצא פתרונות", סיכמה.