חבר הכנסת, שלמה קרעי, שוחח היום (שלישי) עם בתוכנית "איפה הכסף" עם ענת דוידוב ב-103FM והתייחס לקרב על אישור תקציב המדינה: "באופן טבעי, זה שהתקציב יעבור זה דבר שיש להם רוב בממשלה, אומנם גנבו את הרוב שלהם. אנחנו מצפים מחברי הכנסת הערכיים שהאמינו בערכים ימניים, אהבת תורה והארץ שיראו לאן הממשלה התדרדרה עד כדי כך שבנט נוקף את אצבעו מלמטה אלא אם כן מועצת השורא מכריזה עליו מלמעלה".

"התקציב אמור להיות מאושר בליל ראש חודש כסלו, אולי רוח הגבורה של המכבים תפעם בלב של ניר אורבך, אולי של שקד אפילו. גם אם היו דברים קונקרטיים לא היית מצפה שאני אגיד אותם כאן. אנחנו כן קוראים לאותם אנשים שאולי רוצים לחזור לשורות הימין, שכואב להם באמת על מה שקורה, שהשקר וההונאה הגיעו לאן שהגיעו - אולי הם יתעוררו ויגידו שיש הזדמנות עכשיו לא לתת לזה להימשך", אמר. 

בהמשך, תקף ח"כ קרעי את סגן השר, אביר קארה, שטען מוקדם יותר כי הליכוד ניסה לשכנע אותו וחברי כנסת נוספים לערוק מהקואליציה ולהוביל לפירוק הממשלה, ואמר כי "הוא ממש פתטי. גם אם נצליח לגייס אותו אצלנו הוא עדיין יישאר עם יד אחת אצלנו ויד אחת אצלם. אנחנו בטח לא מצפים ממנו. 

"הוא לא באמת איש ימין שכואבת לו הבטן או שיש לו מצפון שמעיק עליו עם מה שקורה בממשלת ישראל והתיהום שהגענו עם הפגיעה בכל דבר, עם המסורת והכשרות. לא מעניין אותו כלום, אפילו לעצמאים הוא לא דאג בתקופת הקורונה. בחודשים האחרונים של הקורונה הם הפסיקו את המענקים לעצמאים, בתקופתנו עשינו את זה כדי לתת נחיתה רכה לעסקים שמתקשים", הוסיף. 

אביר קארה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אביר קארה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

לדבריו, "לא הייתי סומך עליו וגם אם הוא היה מבקש לעבור אלינו אני לא חושב שהיינו מקבלים אותו. יש אחרים שבאו עם ערכים ובאמת ראינו שהם מתקשים. היום כשהם רואים את התחקירים שמתפרסמים, הפגיעה באוכלוסיות החלשות, שהשר כהנא הפך להיות המוציא לפועל לרפורמת האנטי כשרות של ליברמן אולי מישהו יבוא ויגיד עד כאן".

כמו כן, התייחס ח"כ מהליכוד לקשר בין עמותת 'סיוע 48' לממשלה, וטען כי "המו"מ הקואליציוני קרה במשרדים, כשפקידי האוצר הגיע לשבת שם באותה עמותה, זאת בדיוק הסיבה שיש לנו בעיה עם הממשלה הזו. כאן זה הופך להיות עם גושפנקא, בממשלת ישראל יושבים האחים המוסלמים שבנט כינה אותם בעבר 'תנועת החוד של החמאס'. אנשים כאלה מנהלים את הממשלה והממשלה תלויה בהם בכל דבר ועניין".