יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים ומשעל וגיא פלג ב־103fm על התקציב שאושר הלילה במליאת הכנסת וסיפרה כיצד עבר הלילה המכריע ורצוף ההצבעות, בסיומו רשמה הממשלה החדשה את ההישג הגדול ביותר שלה עד כה. 

"כל החודשים האחרונים, מרגע כניסתנו וכניסתי לממשלה כל מה שעברנו לא הניע אותנו מלהעביר את התקציב ולעשות את מה שלשמו הגענו לכאן", ציינה ח"כ סילמן בפתח דבריה, "התארגנו לרגע הזמן הרבה זמן. יש כאלו שאומרים שהתקציב עובר באופן חלק - לפעמים פשוט לא רואים את מאחורי הקלעים. הייתה שם עבודה קשה, גם בתוך הוועדות וגם לפני קריאת התקציב הראשונה".

ח"כ סילמן אומנם חברת כנסת חדשה אך כבר בתחילת תפקידה הובילה מהלך ששם אותה באור הזרקורים, שלא תמיד התגלה כחיובי. "בשבוע האחרון קיבלתי איומים ברמה האישית, זה איבד את הכיוון", שיתפה, ותיארה: "פייקים על בסיס יומי. קיבלתי שיחות חסומות מטלגרם, אמרו לי שאני לא אגיע לתקציב ושזה לגיטימי לאיים על חיי".

"הכניסה שלנו לממשלה הזו לא הייתה פשוטה, אבל עשינו את זה רק מתוך ראייה לטובת עם ישראל. הרגע הדרמטי הלילה היה לראות פעם אחר פעם, את המספר 61 על המסך ולהבין שכל חברי הכנסת כבלוק אחד - מצביעים יחד. הרבה טעו בהצבעות, נתניהו ודרעי טעו. אצלנו הייתה התכוננות שיא לרגעים האלו, הכנה מרובה ובעיקר הגעה להסכמות", אמרה. 

בסיום דבריה, אמרה יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן כי היא "מאוד גאה בחבריי ובחברותיי לקואליציה".

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו, 103FM