יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן התראיינה אתמול לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, וסיפרה כי הותקפה לכאורה על ידי אלמוני בתחנת דלק באזור מודיעין. גורמים בכנסת טענו כי לא הועבר דיווח על כך לקצין הכנסת. אראל סג"ל ויריב אופנהיימר שוחחו היום (ראשון) על הנושא בתוכניתם ב-103FM, וסג"ל טען כי עצם העובדה שלא הוגשה תלונה מעוררת תהיות לגבי האמת.

סג"ל: "עידית סילמן התראיינה אצל רינה מצליח, זה בעיניי לא עובר את הסף שלי של חופש הביטוי, ואז היא סיפרה סיפור מעניין עם הרכב שלה. הגיעה לתחנת דלק במודיעין, באחת התחנות גבר מסוים תקף ודחף אותה, הטיח אותה על הרכב. זו תקיפה של חברת כנסת. זה דבר חמור ביותר. אתה לא תוקף חבר כנסת לא מימין ולא משמאל. הפואנטה היא, שהיא לא הגישה תלונה. דבר כזה הוא מאוד קל, כל תחנות הדלק במודיעין מצולמות 24/7, תבואי תגידי איזה תחנת דלק, המשטרה תוציא את החומרים, יחקרו את הבן אדם, אם הוא מילא דלק, המספר שלו שם והמכונית שלו שם".

אופנהיימר: "היא צריכה לתת עוד פרטים. מניסיון חיי לפעמים אתה מוצא את עצמך בסיטואציה סמי-אלימה, כשאתה מרגיש שעוד שנייה דוחפים אותך, יש גם תחום אפור על העניין הזה. אני מקווה שהיא תיתן הסברים ואם זה צולם, מה טוב".

סג"ל: "אני מקווה שזה יגיע לחקירה משטרתית מלאה, שיעמידו את האדם שתקף את סילמן לדין. למה זה כל כך מסוכן, מה האמירה? למה היא כל כך מסוכנת? היא באה וטוענת שזה עבר משלב קריאות מילוליות אלימות לאלימות פיזית שבלתי מתקבלת על הדעת. אם היא אומרת דבר כזה, אם היא מאשימה - תביאי הוכחה".