יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, שוחחה הבוקר (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון והתייחסה לריאיון שערכה אמש בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, בו סיפרה כי הותקפה לכאורה על ידי אלמוני. "אני לא רוצה להיכנס לפרטים של זה, הפרטים הועברו למי שהם היו צריכים להיות מועברים. לא צריך לסלף את מה שאמרתי אתמול בערב, אמרתי בדיוק את הדברים ואפשר להסתכל מה אמרתי ומה לא", הוסיפה.

לדבריה, "כל השאר בהחלט בטיפול, כמו גם כל שאר הדברים שאני מעבירה לטיפול, של אותם גורמי מקצוע, כמו איומים על חיי, על חיי ילדיי, על עצם העובדה שאני מגיעה לחריש להיפגש עם חברי מועצה ואני מותקפת ברמה אישית ברמה שאני צריכה לצאת משם עם כוחות יס"מ. לא שמעתי אף אחד קם ומתלהם על התקיפות האלה, ואני שמחה שעכשיו מתעניינים".

עוד הוסיפה ח"כ סילמן לאיומים שהופנו כלפיה: "חבל שלא גינו את האיומים עליי ועל בני משפחתי כשהחלו כבר לפני חמישה חודשים. עדכנתי את מי שצריך על האיומים כלפיי". 

בסיום, אמרה חה"כ סילמן כי העלתה לחשבון הטוויטר שלה צילומי מסך של "כל מיני צייצנים שבאוססיביות נגדי". "כבר חודשים, מעלים תמונות פוטושופ ערוכות שלי מחלקת אוכל במקומות בגדה", אמרה.

"אני החלטתי שצריך להעלות את זה ולהעביר את הדברים. העליתי את זה כדי שאנשים יראו את האובססיה ואת הודעות הנאצה שאני באופן אישי מקבלת מדי יום, שבאמת אין להן מקום", סיכמה.