התקדמות נוספת בחקירה של פרשת הרצח והחטיפה של הנער ניסים שטרית ב-1986 וחטיפתו וקבורתו של אבי אדרי ב-1991: חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ירושלים של המשטרה, הצליחו היום (שני) לגבות הודאה נוספת מאחד החשודים המצויים בידיהם. אותה הודאה מחזקת את החשד לפיו היה אותו חשוד מעורב לכאורה בשני האירועים החמורים.

על פי הודאתו, סיפר החשוד לחוקרים כי לפחות באחד המקרים שימש כנהג של אותם החשודים שביצעו את הרצח. עוד אמר כי הוא זה שהביא אותם למפגש עם הקורבן ומילט אותם מהמקום לאחר מעשה. 

כזכור, בשבוע שעבר הודה אחד החשודים, יחד עם עוד שניים נוספים, בביצוע הרצח של שטרית. לטענתו, מדובר באירוע שהחל בהכאתו של האברך, ותוך כדי נגרם מותו שלא בכוונה. מיד לאחר מכן קברו אותו באדמה באחד היערות בירושלים ונמלטו מהמקום. הודאתו התקבלה לאחר שנפגש לזמן קצר עם הרב אליעזר ברלנד העצור גם הוא בחשד למעורבות בפרשה. מיד לאחר מכן חשף אותו חשוד את מעורבותו ואף הפליל שניים מהחשודים האחרים במעשה. במשטרה סבורים כי החקירה טרם הבשילה לכדי הגשת כתב אישום וכי נדרשות פעולות חקירה רבות.

"יש לזכור כי מדובר באירוע מלפני שלושה עשורים ויותר, שקיבל תפנית בחודש האחרון", מסרו גורמים במשטרה. "על מנת לבסס כתבי אישום חייבים למצות את החקירה עד תומה ולהביא תמצית ראייתית איתנה ומוצקה שתביא להפללת החשודים במעשה, לכן דרוש לחוקרים עוד פרק זמן על מנת לעמוד במשימה", הוסיפו.