חבר הכנסת אמיר אוחנה ממפלגת הליכוד שוחח היום (חמישי) עם אבי מימרן ברדיו קול חי, והתייחס לסיכויים של גוש הימין להקים ממשלה במערכת הבחירות הבאה. אוחנה אמר: "התמיכה במחנה הלאומי הולכת וגוברת ולו תהיינה בחירות אני סבור, בפרט אם תקום מפלגת ימין חדשה, שהיא יכולה להכריע את הכף, וסוף סוף תקום ממשלה לאומית, ימנית אמיתית". אוחנה הוסיף: "בין המובילים להקמה מפלגה שכזו הם יעקב ברדוגו, עמיחי שיקלי וחיים רמון. מפלגה כזו תחרוט על דגלה את התיקונים שיש לבצע במערכת המשפט".

בהמשך, נשאל על תפקוד האופוזיציה לאחר העברת תקציב המדינה והשיב: "בניגוד לתחזות השליליות, האופוזיציה נותרה מאוחדת, ואף מצליחה להעביר חוקים. זה שבוע שבו ראינו שגם אחרי שעבר התקציב האופוזיציה לא מתפרקת והיא אף מצליחה להפיל חוקים של הקואליציה ולהעביר חוקים משלה". אוחנה הוסיף: "אני לא יודע להגיד כמה זמן יקח עד שהממשלה תיפול, יש לנו את הסבלנות".

בסיום, התייחס לעמדתו בנושאי דת ומדינה: "בהקשר זה, לא רק הקואליציה – אלא גם האופוזיציה נמצאת במחלוקות. אני לא חושב שאני האיש להשמיע את הקול שאתה מדבר עליו. אני כן חושב שצריך להחליף בהקדם את הממשלה הזו, כי האיומים על המדינה הם הרבה יותר נרחבים".