חבר הכנסת דודי אמסלם הגיב היום (ראשון) לסערה שהתחוללה בעקבות דבריו ב"ספייס" במהלך סוף השבוע. אמסלם התראיין לתוכניתם של יעקב ברדוגו ואמיר בר שלום בגל"צ וסירב לחזור בו מאמירותיו: "לא מצטער, על מה יש להצטער?". בנוסף, חבר הכנסת תקף את ערוץ 12, לאחר שבחרו שלא להציג את דבריו בהקלטה, אלא רק כציטוטיים חלקיים לדבריו.

ח"כ אמסלם פתח את דבריו בהתייחסות לאותן אמירות אשר הלהיטו את הרוחות: "מי אמר 'חלאה, אפסים, מאפיונרים? זה היה יו"ר הכנסת. שר האוצר אביגדור ליברמן אמר שיזרוק אותם במריצות'. כל הצבועים והמתחסדים האלו חושבים שהמדינה שייכת לאבא שלהם, כשאני קראתי למיקי לוי סמרטוט רצפה, זה אחרי שיאיר לפיד ניגש אליו ואמר לו לרדת כדי שתמר זנדברג תחליף אותו".

"מה שקורה בכנסת היום מעולם לא היה. מדובר בקבוצה בריונית שהשתלטה על הכנסת. דורסת את האופוזיציה על בסיס יומי", המשיך חה"כ מהליכוד, שטען כי הקואליציה דורסת את האופוזיציה ולא מאפשרת לה ייצוג מתאים: " בסוף יש פרלמנט, לא יכול להיות שאנחנו 49% מהקולות במדינתי ישראל ולא מקבלים את חלקינו בכנסת. הליכוד 30 חברים ומקימים ועדה ולליכוד רק חבר אחד. יש פה הרס הדמוקרטיה".

ח''כ דודי אמסלם מוצא מהמליאה  (צילום: נועם מוסקוביץ',לע''מ)
ח''כ דודי אמסלם מוצא מהמליאה (צילום: נועם מוסקוביץ',לע''מ)

כאשר נשאל על סגנונו, שלא פעם מצית סביבו להבות, השיב אמסלם: "הסגנון זו לא השאלה. אף אחד לא ילמד אותי על סגנון. זה סגנון שרוב הציבור בישראל מקבל אותו. מיקי לוי הגדיל לעשות והקים לעצמו ועדת אתיקה, אז אמרתי לחבריי בליכוד ובאופוזיציה שפשוט לא נבוא לכנסת. נתכנס באולם אחר, נקים כנסת משלנו ונדבר שם".

בנוסף, הוא ביקר את התקשורת, שלדעתו לא מתעסקת באמירות לא פחות שערורייתיות של ח"כים אחרים: "על לפיד דיברתם יום אחד רבע שעה, על ליברמן בכלל דיברתם?. המצוד התקשורתי שעושים עלינו, אני אחזור לאותם מילים ולא ניתן להם לדרוס אותנו. מיקי לוי ולפיד לא תדרסו אותנו. הכנסת לא של אבא שלכם".

"כשניהלנו את הקואליציה היה לנו יושר, הגינות. אני לעולם לא הפעלתי את סעיף 99 אף פעם ולא דרסתי את האופוזיציה. הם חבורה של בריונים. אין צדק. לנו היה יושר", המשיך אמסלם.

חבר הכנסת המשיך בביקורת על מערכת המשפט: "הם לא מייצגים את עמדות התפיסה שלי ושל חבריי ושל המחנה הלאומי. יש אולי שופטי כדורגל בירושלים. יש שופטים בבג"צ, שהם לא מייצגים את העמדות ואת הערכים שלי. אין שם ספרדים, דתיים, מסורת ישראל ולא מייצגים את הערכים היהודים. אם הם קבעו שצריך להכניס חמץ בפסח לבתי חולים הם לא מבינים את היהדות".

בנוסף, הוא תקף את ערוץ 12, לאחר שהסתפק בהצגת ציטוטים ללא הקלטת דבריו, אשר עדיין נמצאת ברשת: "אני בז לערוץ 12. אני מצפה קודם כל אם יש משהו שתאזינו בעצמכם. הם עשו מעשה שלא יעשה. הם חלק מהחבורה. במדינת ישראל השמאל שולט באמצעות כל מערך הלוחמים כולל בית המשפט. ערוץ 12 רצה לצייר את כל המחנה הלאומי כברוטליים שרוצים להכניס יהודים אחרים למכלאות, הם שרוטים".