התבטאויותיו האחרונות השנויות במחלוקת של חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) עוררו סערה גדולה במערכת הפוליטית ובמדינה כולה. אמסלם שלח הבוקר (רביעי) מכתבי התראה לפני תביעה לעיתון דה מרקר וחדשות 12, בעקבות הכתבה בה הוצגו ציטוטים, שלכאורה אמר אמסלם בשידור לעוקביו ברשתות החברתיות. אמסלם טוען כי במידה ולא יקבל התנצלות ראויה, יתבע את האמורים בגין לשון הרע. חבר הכנסת שוחח הבוקר עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM והתייחס לדברים שאמר ולמתקפה נגדו.

"אני בן אדם שהשמאל מכפיש אותו לדעתי בצורה לא לגיטימית ושקרית והשנאה שלהם אלינו יוצאת דרכי כרגע", אמר אמסלם בפתח הראיון. "אני מקבל סרטונים מורעלים ברמות הכי גבוהות. זה פשוט לא נתפס, גם השקרים, השנאה, הקיבוע, התודעה הציבורית השקרית ולהתעלם מהמעשים שלהם ולהטיח בי איך אני מדבר? בואו תראו איך אתם מדברים".

בהקלטה בטוויטר אמר חבר הכנסת שהוא לא יאפשר לחברי כנסת בשמאל להגיע למשכן אם הליכוד ינצחו בבחירות. במענה לשאלה האם הוא יכול להתמודד לכנסת השיב אמסלם: "מי שלא יכול להתמודד לכנסת זה מי שאמר שאנחנו צאצאי יגאל עמיר, הוא הראשון כי זה הסתה לרצח באופן מעשי. מה שאמרתי זה דבר פשוט, היות ואני מאמין ואני יודע שלא כל השמאל אבל כל הנהגת השמאל האקטיבית זה אנשים בריונים אלימים. שכחת מה עשיתם בבלפור כולל אתה עם החברים שלך וחלק מחברי הכנסת, איזה מיצגים? רק על הגליוטינה היו צריכים לפתוח את מהדורות החדשות ולעצור את כל מי שעשה את זה ואני מדבר על מה שאני אמרתי".

"אנחנו היום בכנסת באופן מעשי, סילקו אותנו", המשיך אמסלם. "אני נכנס לוועדה, זורקים אותי. זה שאני יכול לשבת בקפה זה בסדר, אז אמרתי רבותיי אני נוהג ככה. הייתי יו"ר הקואליציה, מעולם לא נהגתי ככה, תמיד הייתי מתווכח, בסוף היינו מגיעים לפשרה. פה באו אנשים אלימים, בריונים, אף למעלה, אני ואפסי עוד, משפילים אותנו על בסיס יומי, מה חשבת שאני אגיד? בפעם הבאה שנחזור אני מבטיח שאם אני אהיה יו"ר הכנסת השמאל יבין במדינת ישראל איך לא צריך להתנהג תקופה מסוימת על מנת שילמדו שאם אי פעם יחזרו חס ושלום יהיו צנועים".

"אני לא יכול לעצור אותם באופן מעשי אבל לא אאפשר להם באופן אפקטיבי בדיוק כפי שאנחנו", המשיך אמסלם. "אני נכנס לוועדת הכספים ומוציאים אותי אחרי דקה וחצי ולא נותנים לי לדבר. אתה מבין לבד שלא הייתי. אותו דבר אני אעשה להם, הם יכנסו, ידברו דקה ונוציא אותם. יכנסו למליאה ואותו דבר. אומר לי מיקי לוי 'צא החוצה' אני אומר למה? לא קראת שלוש קריאות, הוא אומר לא צריך, צא עכשיו. יש בוטות ואלימות כי זה השמאל וזו תפיסת העולם שלהם – מתנשאת, אלימה. כך הם פועלים. כשאמרתי את הדברים האלה זה היה בספייס".

במענה לשאלה האם הוא חוזר בו השיב חבר הכנסת: "אתה מבין וכל בר דעת מבין שגם אם אני רוצה לא להכניס אותם זה בלתי אפשרי ולא זו הייתה הכוונה. זה בא מתסכול שרציתי להראות את עומק התסכול שלנו. אני מצפה שיריב אופנהיימר יבין 'חבר'ה יש פה תסכול עצום של אנשים שכנראה הביאו אותם לקצה'".

מגל: הורוביץ אמר שהסגנון שלך לא מתאים למדינה תרבותית.
"רק הסגנון של הורוביץ שקורא לנוער הגבעות נערי הזוועות. זה האנשים האלימים בעומק הכי עמוק. הם רוצים שאני אפסיק. אני הרי מטיח בך את האמת בצורה הכי גולמית לנו יש ציבור והוא שומע אותי. אני לא מדבר לאופנהיימר וליפי הנפש שקראו ספרות ושירה בבלפור עם מיצגי זימה, האנשים הצדיקים המתורבתים האלה, אני לא מדבר אליהם. חסמו לנו את העיר כמעט שלושה ימים בשבוע, אני לא מדבר עליהם".