תם שבוע העדות הראשון של עד המדינה הראשון בתיק 4000 ניר חפץ, במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. במשך שלושת ימי העדות, פרש חפץ את היחסים בין ראש הממשלה לשעבר ובעלי חברת 'בזק' שבמוקד התיק. עיתונאי "מעריב" בן כספית התייחס לדברים בשיחה עם ניסים משעל, בתוכניתו ברדיו 103F,  ואמר כי "הכל יוצא עכשיו לאור. תיק 4000 שאין בו ראיית זהב הוא תיק קשה, סבוך, מורכב, השופטים הולכים לשמוע לפחות שנתיים או להרכיב פאזל עם אלפי חלקים. בכל עדות יהיו חוזקות וחולשות".

לדבריו של כספית, אחת האמירות החשובות של חפץ הייתה כי עניין השליטה בתקשורת היה עבור נתניהו הרבה יותר מכסף. "עדות ניר חפץ, כאחד האנשים הכי קרובים לנתניהו ומשפחתו, תרמה מאוד למה שהוא אמור לספק, למודעות הנפשית", קבע. "חפץ סיפק את הסחורה ובגדול. מצד שני, היו לו גם חולשות. כל מי שאומר שהוא קורס - לא מבין כלום במשפטים", הוסיף.  

בהמשך, התייחס כספית לסוגיית הגרעין האיראני, ואמר: "אנחנו נמצאים בתוצאה בלתי נסבלת - אנו לבד לגמרי ומי שקיבל את ההחלטות לא הקשיב לאזהרות המפורשות, שאסור לדחוף את טראמפ ליציאה מהסכם הגרעין בלי אלטרנטיבה. אנו מוצאים את עצמנו מול שוקת שבורה לגמרי". כספית סיכם: "אני מפנה אצבע מאשימה כלפי התוצאה. צריך לבדוק את כל תהליך קבלת ההחלטות. בנט מנסה ללכת עם ולהרגיש בלי".