הטיסה של משפחת בנט לחו"ל, על אף ההמלצה של ראש הממשלה לציבור שלא לטוס בימים אלה עקב התפשטות וריאנט האומיקרון, עוררה סערה ציבורית גדולה. ינון מגל ובן כספית לא פספסו את ההזדמנות ודנו בנושא בתוכניתם ב-103FM.

סקר: האם משפחת בנט הייתה צריכה לנסוע לחו"ל למרות המצב? | הצביעו

ינון: "שמעת שגילת טסה?"
בן: "מה, אני חי מתחת לכביש? תראה, הממשלה הזו בדברים הגדולים והחשובים היא מעל ומעבר לציפיותיי, והיא נופלת כל הזמן בדברים הקטנים והמעצבנים. החדשות הרעות שהדברים הקטנים ומתעצבנים לפעמים גורמים יותר נזק. מבחינת הטיסות, זה לא דומה למה שהיה בסגר הראשון. רבאק, המלצת מול פני האומה, אז מה עם הבית?".

ינון: "שרה לא הייתה דופקת קטע כזה לביבי בחיים".
בן: "כי אצלם הכל מעוגן באופן חוקי"

ינון: "האירוע מעלה שאלות, אני לא מכיר שאישה דופקת כזה קטע לבעלה, זה קטע מסריח מאוד". 
בן: "אני לא יודע מה היה שם. למשפחת ראש ממשלה מותר להיכנס להכל". 

ינון: "לא מסכים איתך".
בן: "אנחנו מסכימים על הרוב. אם אתה לא יודע מזה, סימן שאתה לא צריך לדעת". 

ינון: "אישה לא דופקת לו קטע מסריח שיהרגו אותו על זה, אלא אם כן יש ביניהם עניינים לא פתורים. זה מה שנראה לי כמתבונן מהצד. את יודעת שכולם עליו גם ככה והוא בזכוכית מגדלת, את דופקת לו קטע? לא מבין את זה אלא אם כן יש דברים בגו. זה מוזר מאוד בעיניי". 
בן: "יועץ הזוגיות ינון מגל. אחרי שאמרנו מה שאמרנו, אם אני צריך להחליט האם כל מינוי שממנה ראש ממשלה צריך לעבור אישור של אשתו ואם אנו צריכים להיחשף כל יומיים לתביעה אחרת, אז בסדר. הסיפור עצמו הוא קשקוש, ההתנהלות מעידה על דברים לא טובים. או שמישהו לא זיהה שזו תקלה שזו בעיה". 

ינון: "לפיד גם טס, כל חודש הוא טס, יופי". 
בן: "הטיסה שלו במקרה הזה היא גם מאוד חיונית, הוא לא טס על חשבון הציבור לחופשה. כנראה שהוא צירף לוויקנד את אשתו, והיא שילמה על הטיסה שלה"? .

ינון: "אז על חשבון הציבור הוא יצא לחופשה". 
בן: "לטיסה יש חשיבות עצומה, אתה רוצה להמשיך לחפור בזה - תעשה תחקיר". 

ינון: "האם לפיד מימן את חופשתו או שלא? עד שאני יוצא לחופשה לא נעים לי מהבוס ומהמאזינים שאני לא אהיה בתוכנית. אני עושה כל מיני חישובים. ההוא כל חודש חופשה באירופה, למה לא, מגניב, ובסוף עוד יתברר שאני שילמתי על זה". 
בן: "אתה לא מצליח להבין מילה ממה שאני אומר, אפשר להתקם? המשימה של לפיד הייתה בעלת חשיבות עילאית, טיסה על חשבון הציבור, איזה שטויות ושקרים. כל מה שאמרת עכשיו מעליב אותך, לא אותי. כשאני נתקל בבורות או בטיפשות אני מתעצבן". 

ינון: "אני חושש לבריאותך, לחץ דם זה חבל, בוא נרגיע"
בן: "הגנטיקה שלי מצוינת. אתה לא תחנך אותי, אל תדאג לבריאותי, לדעתי מי שצועק יותר הוא אתה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm