ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס להקלטות היועמ"ש מנדלבליט שפורסמו אמש בחדשות 12, בהן אמר כי יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, סיכן את הדמוקרטיה וכי "ניצלנו בחסדי שמיים". "לגבי חסדי שמיים אולי הוא התכוון לפשפשים בתא של ניר חפץ", אמר קרעי.

"העם מחליט מי כשיר וראוי להיות ראש הממשלה ומי לא. כל התיק והמשפט הזה קורס למנדלבליט, והוא וגיא פלג מייצרים ספינים כדי להסית את האש מהמשפט שקורס להם ומהפשעים שהם ביצעו בחקירה", אמר קרעי בפתח דבריו.

"מדובר כאן בתיק שוחד. כשלניר חפץ, עד המדינה, הכניסו לו מילים לפה, איימו על חייו ועל חיי משפחתו, הכניסו אותו לכלוב קופים שהוא חשב שהוא לא יצא משם בחיים. הוא אומר שאין פה שוחד, זה לא עניין את נתניהו. אני יודע את זה גם בלי שהוא יגיד את זה. אני לא מקבל את הפרשנויות שלו עם כל הכבוד, מה הוא הפך להיות מומחה לביטחון? הוא עד מדינה בנושא שוחד והוא אומר שלא היה שוחד, נקודה", הוסיף.

"חפץ אמר בצורה מאוד מפורשת, בלי האיומים הוא חתם על ההסכם מתוך התמוטטות נפשית ופיזית. איימו עליו איימו לפרק את המשפחה שלו, הוא חשב שהוא לא יצא בחיים מהכלוב קופים ששמו אותו. את שי ניצן ומנדלבליט צריך להכניס לכלוב הקופים הזה עד שיודו בכל הפשעים שהם עשו. הוא אומר שאין שוחד בתיק הזה, הוא אומר שלא היה שום דבר ושזה לא עניין את נתניהו. זה התיק וזה הכול. מה עושה מנדלבליט כשהוא רואה שהתיק קורס? הוא מתחיל להיות אדון הדמוקרטיה", הוסיף.

בהמשך רמז קרעי כי מנדלבליט עצמו הוא מי שהדליף לגיא פלג את התמלול: "זה כמו שהתובעת במשפט אומרת שהיא מזועזעת מההדלפות. הן יצאו ממנה - אותם דברים בכלל לא הגיעו להגנה. יש לי שכל ישר, לציבור יש שכל ישר ואנחנו מסתפקים בזה. גיא פלג הוא השופר של הפרקליטות ושל מנדלבליט. ברור לכולנו שכמנדלבליט רוצה להדליף ספין ורוצה להדליף משהו הוא יעשה את זה עם השופרות של הפרקליטות".

"בוודאי שמנדלבליט הדליף, זה לא הדלפה זה ספין מתוכנן ומתוקשר. הכול כדי להסית את האש מהשחיתויות, משי ניצן שמונה לרקטור של הספרייה הלאומית בלי שום כישורים ובניגוד לחוק אגב. הם עושים מה שהם רוצים, זו כנופייה. אנחנו מדברים האם גיא פלג הוא שופר או רק חצי שופר", המשיך.

"מה זה לא הוציא, מי הוא בכלל שיוציא את ראש הממשלה? הוא הסגן של הקדוש ברוך הוא? הוא לא יכול להוציא. יש עם ויש דמוקרטיה. גם בבג"ץ התלהבתם מזה ש11 שופטים אישרו לנתניהו להיות ראש ממשלה - מי הם בכלל שיגידו לציבור מי יהיה המנהיג שלהם? אנחנו בדמוקרטיה אנחנו לא בדיקטטורה משפטית", הוסיף.

בהמשך הבהיר את דבריו על ניצן ומנדלבליט: "הם הכריחו ואילצו את ניר חפץ, גרמו לו לשקר בתוך זה שהכניסו אותו לכלוב קופים כי הוא חשב שהוא לא יגמור את הלילה. זה מה שהוא מתאר בחקירה. אני אומר שצריך להכניס את שני החברה האלו שיודו על כל הפשעים ועל כל מה שהם עשו בהפיכה המושחתת ביותר בכל הזמנים שקרתה כאן. מה שהם עשו לנתניהו צריך לעשות להם בחזרה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm