ינון מגל ובן כספית התווכחו הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM על אמירתה של ח"כ שרון רופא אופיר (ישראל ביתנו) אמש, לדבריה ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) הגיע למליאת הכנסת עם בקבוק וויסקי.

בן: בקיצור אני עכשיו עושה הערכה מחדש של יחסי לאותו אמסלם כי כל הזמן לא אמרתי את זה בקול רם.

ינון: מי נכנס עם ויסקי? 
בן: אמסלם.

ינון: נכנס עם ויסקי?
בן: זה מה שחברת כנסת בישראל אומרת ואני מסביר, ח"כ שרון רופא אופיר מישראל ביתנו. כשאני מאזין לדבר הזה לצנרת של הזוהמה הזאת שהוא שופך עלינו, כל הזמן הבריון הזה, עם שפת הגוף של עבריין, אני אומר אולי הוא שיכור? כי זה צליל של שיכור. ממה שאני אומר, ממה שאני מבין, ממה שאומרת ח"כ, אני אשמח לסיוע. ח"כים שמכירים ויסקי שאיתו נכנס אמסלם למליאה וגרעינים, אנא התקשרו לקו החם שלנו, של ינון ניוז ושלי, זה מסביר לי הרבה דברים. כשאני צריך לבחור בין יאיר לפיד לדודי אמסלם, בלב כבד כי הבחירה האידיאלית שלי זה מישהו אחר, אני בוחר ביאיר לפיד.

ינון: ואני בוחר באמסלם, עם הוויסקי.
בן: אני יודע ושייקח את המתנות.

ינון: לפחות אמסלם הוא איש מבריק, אינטליגנט, מדבר לעניין. יכול להגיד השפה כזאת או לא. יאיר לפיד הוא חלול, הוא חלול.
בן: אמסלם איש מבריק זה לפנתיאון.

ינון: תקשיב לנאום שהשמעתי היום, אתה דופק ואתה שומע חלול, מה זה? זה מה שיצא מהשמאל? זה כאילו בן גוריון?
בן: כמה תיקונים. יאיר לפיד הוא לא איש שמאל, אני מכיר אותו במקרה 25 שנה, הוא גדל אצל טומי לפיד שהיה איש ימין ואפילו מינוי של הימין כמנכ"ל רשות השידור, לא כזה מוצלח. היום יאיר לפיד נמצא במרכז הקלאסי, איפה שרוב הישראלים נמצאים, והאיש החלול הזה, הכלום ושום דבר הזה בשניים האחרונות עשה בית ספר לפוליטיקה לכחול לבן כשפירק אותה, ואח"כ למשיח בן דוד וחבר נגרריו עלובי הנפש, והקים ממשלה בישראל. קיבל מנדט, הקים צוותים כשכולם צחקו לו פרצוף, שתק, ויתר על האגו, עשה מהלכים מבריקים והיום הוא ראש ממשלה חליפי, ואתה מדבר עם טיפוס כמוני ברדיו. שלא נדבר על ביבי שנוסע עכשיו בטרמפים, טוב לא הוא, אבל בני ביתו שזה יותר גרוע.

ינון: אתה מבין מה ההבדל? כל מה שיש ליאיר לפיד זה שהוא אשכנזי מתל אביב שנראה טוב, ואמסלם הוא מרוקאי ממעלה אדומים. בגלל זה את אמסלם אתה עושה שיכור, ומטנף עליו, ומגדף עליו, וחושב שיאיר לפיד שמדבר הבלים ושטויות יותר טוב מאמסלם, שהוא אינטליגנט פי עשר ממנו, זה כל הסיפור. הוא מרוקאי ממעלה אדומים וזה אשכנזי שנולד עם כפית זהב בפה בתל אביב, ובגלל זה לא משנה איזה שטויות הוא ידבר ויגיד על סעיד אלחרומי שנפל בקרב, ואנטישמיות זה הטוטסי וההוטו וקשקושים מקושקשים, הבלים מהובלים, תת רמה של תת רמה, ואין לו בגרות ואמסלם הוא אקדמאי אבל זה הסיפור – הוא מרוקאי ממעלה אדומים. זה כל העניין.
בן: כנראה ששוב לא הקשבת לאף מילה.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm