חבר הכנסת מאזן גנאים (רע"מ) שלח היום (שלישי) מסר מאיים לקואליציה: רע"מ תפרק את הקואליציה אם לא ייצא עשן לבן מפגישתה של איילת שקד עם וליד טאהא הערב על חוק החשמל". חבר הכנסת אמר את הדברים בריאיון שהעניק לרדיו "מכאן" השייכת לתאגיד השידור הישראלי.

גורמים במערכת הפוליטית אמרו לקראת "פגישת הגישור" שתיערך הערב בין שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת הפנים שקד וח"כ טאהא, כי "חוק החשמל הוא המחשת משבר האמון שמתרחש בין טאהא ושקד. ליברמן שוב חוזר לתפקיד 'הפסיכולוג של הקואליציה', וצפוי להוריד מתח בין שני הצדדים ולהביא ליישור המשבר".

כזכור, רע"מ הודיעה כי היא מחרימה את שקד עד להודעה חדשה בגלל סערת חוק החשמל. גורמים במפלגה התריעו כי אם לא יפקיעו מהשרה סמכויות הקשורות לחוק, הם יפנו לפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

מוחמד מג'אדלה, ראש חטיבת החדשות ברדיו 'נאס' ופרשן 'חדשות 12' שפרסם את הדברים, אמר אתמול בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM כי ח"כ טאהא שמנהל את המאבק בשרה שקד "דחה את הוועדה שהייתה אמורה להתקיים לדיון בחוק הזה", והוסיף: "זאת אומרת שהמשבר קיים, מחריף, מסלים".

מאזן גנאים (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)
מאזן גנאים (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)

עוד הסביר, כי רע"מ למעשה טוענים ששקד "כל פעם לוקחת אותנו לפינה, רוצה למשוך זמן, יוצרת מתווה כזה או אחר, מקימה ועדה לדון בדברים שאנחנו מבקשים והכול מתפספס ומתמסמס. לכן אנחנו לא רוצים לעבוד איתה יותר, אין לנו אמון בה".