השר לביטחון פנים, עמר בר לב, תקף היום (שני) את התנהלות שרי מפלגת ימינה בישיבת סיעת העבודה. השר בר לב נשאל מדוע קיבל אבטחה, ואמר: "ברור שזה בעקבות הציוץ שלי ששלושה מחבריי לממשלה שיצאו נגדי והפכו אותי לאויב כל המתנחלים ולאחד שלא מבין בביטחון ובטרור".

השר בר לב הודיע היום בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי בשל איומים נגדו, הוצמדה לו אבטחה לאורך כל שעות היממה, בכל ימי השבוע. אלא שטען מצדו כי האיומים אינם מגיעים ממשפחות פשע ערביות, אלא דווקא מיהודים-ישראלים.

כזכור, המתיחות בין השר בר לב לשרי מפלגת ימינה החלה החודש, לאחר שנפגש עם סגנית מזכירת המדינה של ארה"ב ואמר כי דן איתה על "אלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור". על אמירה זו הייתה ביקורת רבה במערכת הפוליטית וביניהם של שרי מפלגת השלטון.

"מהבוקר אני מאובטח 24/7. בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם באירועים שונים 'מה אינך מאובטח?' והשבתי בשמחה 'אינני מאוים!' בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קיוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים", כך כתב.

לפני כשבוע, קצין הכנסת זיהה חשד לאיום שנשלח במסנג'ר של פייסבוק כלפי השר בר לב, אשר הכיל משפט מאיים. החשוד באיום, צעיר מהדרום, נעצר בחשד למעשה, ובחקירתו טען כי "השתלטו לי על היוזר".

לאחרונה, בשל איומים על חייהם, קיבלו גם שר הדתות מתן כהנא ויו"ר רע"ם מנסור עבאס אבטחה צמודה. בחודש יוני האחרון, החליט קצין הכנסת להצמיד אבטחה גם לחברי הכנסת ניר אורבך ועידית סילמן.