פגישתו של שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בביתו, עוררה סערה במערכת הפוליטית. בעוד באופוזיציה מתחו ביקורת חריפה, גורמים בקואליציה בירכו. 

שר הבריאות ניצן הורוביץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מברך על פגישתם של שר הביטחון גנץ ונשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. חיזוק הקשרים וחתירה לפתרון מדיני הם אינטרס ראשון במעלה של שני העמים".

ח"כ מוסי רז (מרצ) בירך גם הוא: "מברך את שר הביטחון גנץ ששומר על קשר עם נשיא פלסטין מחמוד עבאס אבו מאזן. הקשר הזה חשוב מאוד לתאום בין העמים ולסיכוי להגיע לשלום ביום בו יהיה לפלסטינים פרטנר בירושלים הרוצה בשלום. התקפות הימין על שר הביטחון הן מופע פאבלובי של שנאה גזענית לעם הפלסטיני".

מנגד, באופוזיציה מתחו ביקורת חריפה. מטעם מפלגת הליכוד נמסר: "הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל".

ממפלגת הציונות הדתית, נמסר: "עשר שנים שהימין הצליח להפוך את אבו-מאזן ללא רלוונטי ולפרסונה נון-גרטה בעולם ולהוריד מסדר היום את שיח חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל. בנט וממשלת השמאל שלו מחזירים את אוסלו אל השולחן ואת אבו-מאזן למרכז הבמה. בנט, רע ליהודים".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) הגיב גם הוא לדברים: "ממשלת בנט מובילה בשקט ו'בלי רעש וצלצולים' לאוסלו 2. הגיע הזמן להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי".

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) צייץ: "כשאבו מאזן מגיע לראש העין והשמאל חוגג, עיצה קטנה לראש ממששת המנדטים שמוכיח שוב שהוא לא רלוונטי: אנא פנה לרשם המפלגות ושנה את שם המפלגה מימינה לשמאלה. לא בושה, לחולים רבים עשו שינוי השם. עשר מעלות "ימינה" אעלק".