במהלך דיון בנושא הרס האתרים הארכאולוגים ביהודה ושומרון, חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) אמרה לחבר הכנסת סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) כי "אין עם פלסטיני וזו הסיבה שאתם הורסים את העתיקות". חבר הכנסת עופר כסיף הגיב לה ואמר: "אין עם פלסטיני כמו שלך אין כלום בין האוזניים, גזענית משיחית". בשיחה עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד הערב (שני), בתוכניתם ב-103FM, הגיבה ח"כ סטרוק לדברים. בהמשך, הצטרף לשידור ח"כ אבו שחאדה שטען כי "ישראל מוחקת מה שנוח לה". 

בפתח דבריה אמרה ח"כ סטורק: "החלק המשמעותי של הדיון, שעליו החתמתי הרבה מאוד חברי כנסת, היה למצוא פתרון מעשי לשאלה איך מדינת ישראל מצליחה להגן על אתרי המורשת היהודיים ביהודה ושומרון שהולכים ומושמדים - חלקם בזדון, וחלקם בטעות". 

סטרוק טענה במהלך הריאיון כי אין עם פלסטיני, ומדובר בעובדה היסטורית. היא הסבירה כי הערבים המוגדרים פלסטינים הם בעצם ערבים שהגיעו לארץ ישראל בעקבות פיתוחה על ידי התנועה הציונית. "הרס העתיקות מתבצע מתוך מגמת חמדנות", אמרה סטרוק, "הם רוצים לעשות כסף ושודדים אותנו. כן, חלק מהאירועים הם פליליים, אבל חלקם מתבצעים בכוונת זדון בכדי להשמיד את המורשת שלנו".

עוד הוסיפה: "הם (הפלסטינים) מבינים היטב שהמורשת שלנו זועקת מכל רגב ורגב, ואומרת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. בדיוק כמו שבהר הבית הם ניסו להשמיד שרידים, והר הבית הוא האבן יסוד, הם מנסים להשמיד את שרידי בית המקדש, ומכחישים את זה". חברת הכנסת קבעה: "זו לא השאלה מה הם עושים, אלא מה אנחנו כמדינה צריכים לעשות בכדי למנוע את זה". 

בהמשך, עלה לשידור ח"כ סמי אבו שחאדה והביע את דעתו בסוגיה. בפתח הדברים אמר: "את הדיון הפוליטי בנושא צריך לעשות בוועדה לבריאות הנפש. צריך לטפל פה במחלה מאוד קשה, במחלת ההכחשה. מדינת ישראל המציאה סיפור שלם והייתה צריכה להוכיח אותו בכל מיני דרכים והתעלמה לגמרי מכל התרבויות האנושיות שהיו פה".  

לדבריו, מדובר בארץ מאוד עתיקה בה התגוררו עשרות תרבויות שנות, ובשעה שאת חלקן החליטה מדינת ישראל להבליט ישנן תרבויות שלא קיבלו את הייצוג המקובל עבורן. בתגובה, נשאל כמה אתרים ארכיאולוגים פלסטיניים מצויים ביהודה ושומרון, על כך השיב: "יש זהות לפני הזהות הלאומית, וישראל מוחקת מורשת שנוח לה. בוא ניקח את יפו, העיר שבה אני מומחה ואני אגיד לך מה מחקתם ומה שהשארתם. אני אקח אתר אתר. אני בסך הכל אומר שמחקרית מוכח שמה שהציונות מומחית בו היא מחיקה".