תמונת מצב: סקר שנערך עבור התוכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, חושף הבוקר (ראשון) את נתוני התמיכה בראש הממשלה, נפתלי בנט, ברקע סבב הריאיונות שערך בכלי התקשורת בסוף השבוע האחרון. מנתוני הסקר, שערך מכון המחקר 2thePoint, כ-31% מכלל המצביעים היו רוצים לראות את בנימין נתניהו מכהן כראש הממשלה הבא, לעומת בנט עם 4% בלבד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד עולה מהסקר כי בקרב מצביעי הקואליציה, 7% בלבד היו רוצים שבנט יכהן בתפקיד ראש הממשלה הבא, פער קטן מאוד מניר ברקת שמקבל 5%. בקרב מצביעי האופוזיציה לעומת זאת, נתניהו מוביל בפער עצום עם 73% תמיכה ואחריו ניר ברקת עם 12%.

באשר לשאלת היורש של נתניהו במידה ויפרוש מהנהגת הליכוד, עולה מהסקר כי ברקת מוביל עם 38%, אחריו גלעד ארדן עם 11%, יולי אדלשטיין 7% בלבד ובתחתית הרשימה נמצאים ישראל כ"ץ ומירי רגב עם 4% כל אחד.

בתוך כך, הסקר התייחס גם לדעת הציבור באשר לטיפול של הממשלה הנוכחית במגפת הקורונה. ממנו עולה כי רוב הציבור אינו מרוצה מתפקוד הממשלה, כאשר 48% השיבו שאינם מרוצים לעומת 21% מרוצים בלבד. בקרב מצביעי האופוזיציה אחוז הלא מרוצים עומד על 73%. בקרב מצביעי הקואליציה, 42% מרוצים, 39% מרוצים במידה בינונית בלבד ו-19% לא מרוצים כלל.