בפתח תוכניתו ב-103FM עם ענת דוידוב, גולן יוכפז תקף הבוקר (ראשון) בטור אישי, את מפלגת ש"ס והעומד בראשה, אריה דרעי, על אודות תשדיר שהפיצה המפלגה, המבקר באופן ישיר את שר האוצר אביגדור ליברמן במסגרת העלאת מחירי הכלים החד פעמיים כמו גם השתייה הממותקת. 

גולן פתח בתיאור "מדובר באם צעירה חרדית ובנה הקטן, אשר עוברים בין מדפי הסופר. הילד מבקש משקה ממותק, אבל האם מסבירה שהם לא יכולים להרשות לעצמם כי הממשלה העלתה מחירים. גם כלים חד־פעמיים, ללא ספק מוצר שילדים לוחצים על אבא ואמא לקנות להם בסופר, אי אפשר לקנות לילד כי הממשלה העלתה את המס על החד"פ.

"האם והילד מגיעים אל הקופה, והקופאית המנומסת לא מקבלת את כרטיס ההטבות שנתן למשפחות הנצרכות בשעתו, אריה דרעי. היא אומרת שעכשיו ש"ס לא בממשלה, ואין יותר הטבות. האם מבקשת מהקופאית פשוט להוריד מוצרים מתוך העגלה כדי שתוכל לשלם על המעט שכספם מאפשר. ואז צץ מאחור גבר בגיל העמידה, מדושן עונג, רגוע, נראה כמובן חילוני. על פי מראהו הוא גם אשכנזי, שיש לו מספיק כסף לקנות אוכל עבור החתולים שלו - זאת, בזמן שהילד החרדי נשאר רעב - עד כאן התשדיר". 

"על מה מתלוננים בש"ס?", המשיך יוכפז, "רק נזכיר: יו"ר התנועה דרעי, שהיה ערב לקיום ההבטחה של נתניהו לרוטציה מול בני גנץ, נעלם. אם הוא היה דורש מנתניהו לעמוד בהבטחות שלו - לא הייתה מוקמת 'ממשלת השמד' של בנט ולפיד, וכרטיסי ההטבות של ש"ס עדיין היו עוברים בקופה בסופר. יותר מזה: ש"ס, כמו יתר הסיעות החרדיות, חתמו פעם אחר פעם על הסכם נאמנות לנתניהו, הטילו וטו על ממשלת בנט, ולקחו חלק בהחרמת הדיונים בוועדות הכנסת - שם יכלו באמת להשפיע בעניין הגזירות הכלכליות. אז על מה בדיוק אתם מתלוננים עכשיו?".

"גם הניסיון להציג את הגזירות הכלכליות של הממשלה כ'גזירות אנטיוכוס' הוא לכל הפחות ניסיון לא מדויק: המסים החדשים שהטיל ליברמן לא קרובים לגזירות של נתניהו בשנת 2003, שפגעו קשות בקצבאות הילדים", הוסיף.



יוכפז המשיך: "ליברמן ביטל רק את הסבסוד לאברכים במעונות היום, וגם הצעד הזה לא ייכנס לתוקף בשנת הלימודים הקרובה בעקבות התערבות בג"ץ. בתקציב המדינה שאושר, הוקצו 150 מיליון שקל ל־5 שנים לקידום לימודי היסוד והכשרה; התקציבים לתלמודי התורה לא נפגעו; קיצוץ קטן אמנם היה בתקציבי הישיבות - אבל את רובו ישלימו הכספים הקואליציוניים שהבטיחה סיעת ימינה. התשדיר מאמש מזכיר מאוד את השנאה שהפיצה ש"ס לפני כמעט עשור בתשדיר 'כוכבית גיור', הזכור לרעה מבחירות 2013".

"שני התשדירים האלה מבקשים לחזק את כוחה הפוליטי של ש"ס על סמך שנאה, הפחדה, גזענות על סף ההסתה אפילו. כדאי תמיד לזכור איך מתייחסים באמת בש"ס לתשדירי התעמולה שיוצאים תחת ידם. לפני חמש שנים, דרעי עשה שימוש בבצל כדי להזיל דמעות במהלך צילומי סרט בחירות שבו הוא אמור היה לבכות על מותו של מר"ן הרב עובדיה יוסף".

הוא סיכם: "אגב, איפה אריה דרעי בימים האלה, אתם שואלים? איפה הוא עשה את ההכנות שלו לשבת? דרעי, מסתבר, מבלה את הימים שלפני אישור עסקת הטיעון שלו בחופשה יוקרתית, הרחק מכאן, בבית מלון מפואר בשווייץ".