גורם בכיר במשרד לשירותי דת חשף הבוקר (שישי) חשש לפיו גורמים בש"ס העלימו מסמכים רלוונטיים הקשורים לוועדת החקירה של אסון הר מירון, כך פורסם לראשונה הבוקר ב-YNET. הגורם מסר כי ועדת החקירה פנתה ללשכת השר על מנת לקבל מסמכים על ההכנות להילולה, הגבלת המשתתפים, כניסה של אח"מים ופרוטוקלים, אך כל המסמכים פשוט נעלמו, לדבריו.

עוד מסר הגורם, כי הפנייה מטעם הוועדה התבצעה לפני מספר שבועות, וכי השרים הקודמים, מטעם ש"ס, העלימו את המסמכים. לדבריו, במשרד "הפכו כל אבן" במטרה למצוא את המסמכים ולצערם "מישהו פשוט העלים אותם", וכי היועץ המשפטי לממשלה לשעבר עודכן בדברים.

כאמור, ועדת החקירה לאסון הר מירון הגישה את דו"ח הביניים והמלצותיה, והדגישה כי יש למנות שר ממונה על האירוע ולפעול לאלתר למניעת צפיפות. כמו כן, לפעול על מנת להוציא משטח ההר גורמים לא מורשים.  בתוך כך, תנ"צ שמעון נחמני, ראש חטיבת המבצעים במשטרה, העיד לפני כחודש בוועדה וטען במהלך עדותו מול הוועדה כי קידומו בארגון סוכל - לאחר שנטען כי העביר חומרים לוועדה. הוא האשים את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי כי דחף לפיטוריו, לאחר שטען כי הדליף חומרים לוועדת מירון.

תנ"צ נחמני אמר: "לאור השמועות שאני מחזיק חומרים שנוגעים לוועדה, בהיותי בחופשה עם בת זוגתי בפראג", אמר. בהמשך התייחס להחלטה לקיים את ההילולה, והסביר: "הייתי מוטרד מעצם קבלת ההחלטה לפתוח את ההר, ניסינו להביא את האירוע הזה למגבלות בשיח מול נחמן אש. פניתי לראש אג"מ ולמפכ"ל בסיום הדיון, ושבתאי השיב לי: 'אל תדאג, ועדת החקירה עלי'".