שר האוצר אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) הכריז הבוקר (שלישי) כי הוא מתכוון לקדם תוכנית לשילוב החרדים בשוק העבודה, כאשר בין היתר, היא צפויה לכלול עידוד לימודי ליבה בבתי הספר החרדיים, ושלילת הנחות בארנונה, בצהרונים ובמעונות היום להורים שאינם עובדים. חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) התייחס לתוכנית של ליברמן בשיחה עם ענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" ב-103FM, ואמר: "אנחנו לא רוצים להיות עניים, אנחנו מסתפקים במה שיש לנו. הוא לא יודע מה זה להיות חלש".

בפתח הראיון אמר חבר הכנסת: "ליברמן לא מטריד אותי. החרדים יותר מטרידים אותו מאשר הוא מטריד אותנו. יש לו אובססיה. הוא לא באמת בא לדאוג לעניים ולא לחלשים, הרי הוא אומר את זה – 'אני רוצה שפחות יישבו וילמדו'. הוא אמר בקולו שהרציונל של זה, זה שילמדו פחות וייצאו לעבוד יותר. כלומר, הוא בא ואומר – 'אני רוצה, במדינה היהודית, להגיד להם שילמדו פחות תורה'".

אזולאי גם העביר ביקורת על התוכנית הכלכלית שליברמן הציג בשבוע שעבר, ואמר: "ראינו את התוכנית הכלכלית שלו שהוא הביא בשבוע שעבר. אם הוא חושב שאותנו שוברים בכסף כציבור חרדי, לא שוברים אותנו בכסף. התורה שלנו היא אחת. התורה שלנו היא מדורי דורות ועליה אנחנו נילחם. הציבור החרדי הוא ציבור מוחלש אולי מבחינת הפרנסה שלו, אבל הסתדרנו גם ברגעים קשים כי אנחנו יודעים להסתפק במועט".

לדבריו, "אחת הערים הכי מאושרות זה בני ברק. איפה שיש לנו את האושר הרוחני, הוא גם האושר הגשמי שלנו. יש לנו ציבור שאנחנו כולנו חלק ממנו, חרדים ושאינם חרדים, ויהודים ושאינם יהודים, שזה ציבור שיוקר המחיה נתן מכה לכולו. כשאתה בא ורוצה לעשות פה משהו, קודם כל תטפל ביוקר המחיה. לקחת את יוקר המחיה והעמדת אותו יותר. מאז שאתה שר האוצר הגיעו רק מיסים. אני יושב בוועדת הכספים, אני רואה את המיסים שהוא מביא, אז שלא ינסה לקחת את זה לציבור החרדי, לא. הציבור החלש הוא הציבור שסובל".

בהמשך נשאל אזולאי האם יפנה בעניין לבג"ץ. על כך השיב: "אני לא רוצה להסתמך על בג"ץ. אני רוצה שעם ישראל יידע, יש פה שר אוצר, השר ליברמן, שמגביה להם מיסים, לא הביא שום בשורה לכלכלת ישראל, אלא ההפך".

בסיום דבריו, התייחס אזולאי להתבטאויות עבר של ליברמן, ואמר: "יש לו אמירות אנטישמיות של 'לקחת אותנו במריצות' ולהגיד שהחרדים הם האשמים ביוקר המחיה – אלה אמירות שלא מפה, והאמירות עצמן הן אמירות אנטישמיות".