ח"כ יאיר גולן השתתף בתיכון מקיף נשר בדיון פוליטי עם תלמידי שכבת י"ב בתיכון, במהלכו התפתח עימות בין חבר הכנסת לאחד התלמידים כאשר טען ח"כ גולן כי הוא מסוכן לציבור. 

התלמיד, רז דנן, שוחח היום (חמישי) עם אריה אלדד וטל שלו ב-103FM וסיפר על התקרית: "אני יושב בשורה ראשונה והוא רואה בחור שרוב העיניים הסתכלו אליי כי כולם יודעים שתמיד כשיש דיונים פוליטיים בשכבה אני זה שמגיב בדרך כלל. לא סתם אני יושב ראש מועצת התלמידים בבית הספר".

"כל הקהל היה המום, אבל גם אני. נפגעתי ברמה האישית כי אני נלחם כבר שנים בכדי להתגייס לצבא למען מדינת ישראל, ואפילו ירדתי ארבעים קילו ממשקלי. עברתי אבחונים ותהליכים פסיכולוגים בגלל שאני מגיע ממשפחה עם עבר בעייתי. אני נלחם בסטטיסטיקה שאומרת שאני הולך לגדול ולהיות עבריין, והצבא הוא אחד העמודים שנטלתי עליהם בכדי שזה לא יקרה".

עוד אמר: "כשבא בן אדם כזה, פוליטיקאי, חבר כנסת, סגן שר, מישהו שהיה סגן הרמטכ"ל ואומר לך דבר כזה זה פוגע. אני נורא נפגעתי ורציתי לצאת החוצה. כשיצאתי המרכזת יצאה אחריי, והיא במקרה חברה טובה של יאיר גולן ושותפה לדעותיו הפוליטיות שזה לא רלוונטי בשבילי, אבל בסדר. היא יצאה אחריי וצעקה עליי לעוף עכשיו הביתה".

בהמשך טען דנן כי "עשו מערכי שיעור כנגדי. אתמול בשעה חמש כל מורי תיכון נשר התכנסו לזום יחד עם מנהל קריית החינוך ומנהלת בית הספר באישור של מנהלת מחלקת חינוך בעיר נשר ומר ראש העיר רועי לוי. במערך השיעור הזה הם רצו להראות לתלמידים את האמת שלהם".

"תלמידים באו אליי ואמרו לי שלא עפתי בגלל מה שקרה עם יאיר גולן, אלא בגלל שהמורה אמרה לנו שעישנת סמים בטיול. המורים העבירו לתלמידים מסר לא נכון. הם שיקרו בשביל להרגיש יותר נכונים", הוסיף.

מוקדם יותר היום, ח"כ גולן התייחס לעימות שעורר סערה במערכת הפוליטית ובריאיון לתוכניתו של יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5fm טען: "זה נוצל באופן ציני. זה סרטון מתוך שיח הרבה יותר רחב, זה בעצם מה שהיה שם. כל הדברים האלה יותר נוגעים לנימוסים והליכות, והם לא מסתירים את הוויכוח הקשה שיש בתוכנו לגבי עתיד האוכלוסיה הפלסטינית בישראל, עתיד השטחים ולאן מדינת ישראל הולכת, האם לסיפוח או היפרדות".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm