שר המשפטים, גדעון סער, התראיין הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" בקשת 12 והתייחס לגל הטרור שפקד את המדינה בשבועיים האחרונים: "כל הפעולות שצריכות להינקט מתבצעות: סיכול פיגועים, מעצרים, ניטור הסתה ברשתות החברתיות, הכל קורה באופן יסודי".

"יש לנו את האחריות לטפל בגל הטרור הזה", אמר שר המשפטים סער, "אנחנו בתקופה שבה השונאים שלנו עושים את הפיגועים כדי לפגוע בנו ולפלג בינינו. התוקפים לא מבדילים בין מי מצביע למה או מבדילים בגזע הקורבנות".

"אין לרע"מ שום השפעה בנושאי הביטחון במדינה", ציין שר המשפטים, ולאחר מכן הגיב להחלטה שלא להטיל סגר ביהודה ושומרון: "הייתה החלטה שלא להטיל סגר, יש כאן מטרה להרחיב את מעגל התסיסה לקראת הרמאדן, בשלב הזה אני קורא לא לעשות זאת. אנו בנוסף נמשיך להרוס בתי מחבלים ככל שימשך גל הטרור. בנוסף בממשלה הזאת לא תהיה הקפאה של הבנייה ביהודה ושומרון ואני מתכוון לעמוד על כך". 

על אמירתו של השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, "אלימות מתנחלים", טען השר סער כי "המתיישבים ביהודה ושומרון הם קורבן של אלימות ואזרחים שומרי חוק, יש שם אמנם גורמים שוליים, אבל אין מקום לדבר על 'אלימות מתנחלים'". לאחר מכן הגיב לאמירתו של ראש הממשלה בנט "הגדה המערבית", והבהיר: "יוצא מתוך נקודת הנחה שזו הייתה שגיאה חד פעמית, אני יודע שגם הוא וגם אני משתמשים במונח ההיסטורי 'יהודה ושומרון'".

"אני מתקשה להאמין שבזמן גל הטרור נתניהו יעסוק רק בלחפש עריקים בממשלה", טען השר סער בסוף דבריו, והתייחס לחוק להגבלת כהונת ראשות הממשלה שיזם, "העברתי שורה של חוקים במושב הקודם, בקריאה ראשונה ושנייה עבר החוק להגבלת כהונה ובמושב הבא הוא יעבור גם בקריאה השלישית".