ח"כ עידית סילמן עוררה סערה במהלך כינוס ועדת הבריאות בראשותה, לאחר שבפתח דבריה התייחסה לנושא החמץ בבתי החולים בפסח ותקפה את שר הבריאות: "יש לנו וטו בנושא, לא נוכל לאפשר לו להמשיך להיות שר אם ימשיך באמירות האלה".

שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואלציה, שוחח היום (שני) ברדיו גלי ישראל והתייחס לסערה: "אני יכול להגיד לכם שגם אתם הייתם נכנסים לקואליציה, זה לא פשוט, אתה בא אחרי שנתיים של בחירות. לכל אחד יש קווים אדומים, עידית אומרת לי שמה המהות של עניין החמץ? ערך הרעות. מה אכפת לך להתחשב? מישהו יכנס עם נעליים למסגד? לא, יעבירו חוק על זה? לא, אתה תכבד".

"עידית לא תמכור את העולם הבא שלה תמורת שום דבר. תבוא ליהודי ותאמר: תמכור את העולם הבא שלך תמורת כסף, אתה מכיר מישהו שיסכים? היא קיבלה החלטה אישית – לא תהיה גזירת המעונות, לא יהיה גיור ולא יהיה מתווה רפורמי כי מעניין אותה העולם הבא שלה", הוסיף.

עוד אמר כי "לכל אחד יש קו אדום שהוא אומר לעצמו: 'אני לא יכול להיות יותר באירוע הזה'. לא מבחינת אירוע של אנשים אלא אירוע של דברים, יש דברים שהיא לא יכולה לעשות בהם פשרה. "אם עידית תחזור הביתה היא תתפוס אחלה ג׳וב במשרד הבריאות. הכל טוב, לא קרה כלום וזה לא סוף העולם. ראיתי איך נוצרת מולי מנהיגה חזקה, מנהיגים נוצרים, לא נולדים".

בסיום התייחס שמוליק לשאלה האם היא צריכה להתנצל בפני בוחריה על כך ששיקרה להם, ואמר: "אני חושב שהם התחייבו על דברים והם צריכים להתנצל, מה השאלה בכלל? מישהו אומר במדינה שהם לא שיקרו?".