מזכיר המדינה, אנטוני בלינקן, אמר היום (רביעי) כי הוא אינו "אופטימי מדי" באשר לסיכויים להביא את הסכם הגרעין עם איראן לידי סיום. בראיון ל-MSNBC הוא אמר: "למרות כל המאמצים שהשקענו בזה, אנחנו לא שם והזמן נהיה מאוד קצר, אבל זה משהו שנדבר עליו עם השותפים האירופיים שלנו היום אחר הצהריים וביום הבא". 

עוד הוסיף: "אני ממשיך להאמין שזה יהיה האינטרס הטוב של המדינה שלנו אם נוכל לחזור לעמוד בהסכם, אם איראן תעשה את אותו הדבר - אנחנו לא שם". כשנשאל האם משמרות המהפכה הם ארגון טרור, השיב בלינקן: "הם כן".

מוקדם יותר היום, קבוצה של חמישה חברים דמוקרטים בבית הנבחרים ערכה מסיבת עיתונאים כדי להביע דאגה לגבי הסיכויים להחייאת הסכם הגרעין עם איראן משנת 2015. הנציג ג'וש גוטהיימר ציין כי בעוד חמישה חברים השתתפו במסיבת העיתונאים, כ-15 דמוקרטים בבית הנבחרים חלקו דאגות לגבי העסקה. הקבוצה צפויה לפרסם הצהרה משותפת בהמשך.

הנציגה איליין לוריא אמרה: "למרות שהמשא ומתן האחרון לא הסתיים, אנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים להישאר בשקט". היא המשיכה ואמרה כי איראן "קרובה באופן מסוכן" להשגת יכולת נשק גרעיני, וכי "לא נראה סוף למרדף אחר נשק גרעיני".