ח"כ איתמר בן גביר פרסם היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו הודעה שקיבל ובה איומים לרצח נגדו ונגד בני משפחתו. בן גביר כתב: "מחבלים ארורים: האיומים שלכם לא מפחידים אותי, ואמשיך לפעול למען מדינת ישראל. רק איפה המשטרה ואותם עיתונאים ופוליטיקאים שגינו בחריפות ובצדק את האיומים על בנט?". 

אירוע זה מגיע לאחר שבן גביר פרסם בסוף השבוע מודעה גדולה בעיתון "ישראל היום", נגד ראש השב"כ רונן בר. בן גביר טען כי השב"כ הדליף חוות דעת כנגדו בקיום תדרוכי עיתונאים והציג אותו כ"נפץ שצריך לנטרל". בתגובה לכך, בארגון הגיבו לטענותיו ומסרו כי הציטוט המדובר כלל לא נכתב בחוות הדעת של הארגון.

הבוקר שוחח ח"כ בן גביר עם בן כספית וינון מגל ב־103fm והתייחס לדברים: "מי שתדרך תדרוכים בלי להגיב זה כנראה אנשי שב"כ נגדי. כי כאשר ניר דבורי עולה לשידור ב'חדשות 12' ואמר, 'לשיטת השב"כ, בן גביר הוא נפץ ונפץ צריך לנטרל', אז מעבר לשאלה מה פתאום בשב"כ מבקרים איש ציבור, הרי יש כאן שאלה יותר חמורה - אני מאוים על החיים, אני מסתובב עם אבטחה, מה זה 'נפץ צריך לנטרל?' לרצוח אותי? מישהו כאן יהנה מזה שירצחו אותי? אבל מעבר לכך, יורם כהן אמר דבר שמטריד אותי כאדם שוחר דמוקרטיה, 'אסור להטיח ביקורת', 'אסור להגיד שראש השב"כ נכשל'?".

"לבקר את ראשי מערכת הבריאות שבנט יצא נגדם בשצף קצף ולתדרך ולעשות כל מיני דברים נגד רמטכ"ל, נגד המפכ"ל, אבל כשבן גביר אומר שראש השב"כ מרים דגל לבן בהר הבית, ראש השב"כ טעה טעות חמורה בזה שהוא נתן יד להגביל את חופש התנועה שלי בזמן שאיימן עודה ואחמד טיבי הולכים להר הבית איך שהם רוצים, כמה שהם רוצים, איפה שהם רוצים, מסיתים, מלבים את האש", הוסיף.

לדברי בן גביר, "איפה היועצת המשפטית לממשלה? גם זה אני שואל. עוד מעט יגידו לי שאסור לי לשאול את השאלות הללו. יורם כהן, אנחנו בדמוקרטיה. בדמוקרטיה מותר להטיח ביקורת, ותתפלא, התפקיד שלי כחבר כנסת בין היתר זה להטיח ביקורת. היה הולך אדון רונן בר ואומר בצורה פשוטה - 'משתמשים בי, משתמשים בשם שלי, זה לא נכון, לא היו דברים מעולם'. מאיימים לי על החיים כל יום, אין יום שאני לא מקבל הודעה, נרצח אותך, נהרוג אותך. תגידו לי אתם, נאמרת אמירה כזאת חמורה, 'נפץ צריך לנטרל', תוציאו הבהרה בדיוק כמו שהוצאתם על בנט". 

המודעה שפרסם בן גביר עוררה זעם גם במערכת הפוליטית. רה"מ בנט תקף בחריפות: "הקמפיין הפוליטי המסוכן של נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס". שר החוץ, יאיר לפיד, אמר: " העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט״פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב״כ ולוחמיו".