פעילי המחאה הימנית נגד הקואלציה שוב שהו במהלך השבת סמוך לביתו של ח"כ ניר אורבך (ימינה) בפתח תקווה, וקראו לו להפיל את הממשלה: "ניר, תסתכל לנו בעיניים, זו ההזדמנות שלך להפיל את ממשלת השורא ותומכי המחבלים של המשותפת".

למעלה מ־300 פעילי ימין מתנועות המחאה הקו האדום ופתאום קם עם, יחד עם נוער פתח תקווה ותושבי הסביבה, הקימו מאהל ענק סמוך לביתו של אורבך, וערכו לו קבלת שבת. הם דרשו מאורבך "לפרוש מקואליציית בנט־לפיד־מנסור עבאס, שנתמכת בימים האחרונים על ידי הרשימה הערבית המשותפת, ולחזור חזרה הביתה לימין האמיתי והערכי. חסר עוד קצת אומץ, ואנו מאמינים שתעשה את הצעד הנכון ותפיל את הממשלה הרעה הזו".

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר: "אנו לא עוצרים עד שנשמע שהממשלה הזו, שנתמכת על ידי המשותפת, נופלת סופית. הממשלה הזו עשתה נזקים שייקח שנים לתקן אותם. צריך להפיל אותה לפני שהיא תפיל את מדינת ישראל שלנו".

אלרואי אריה, יו"ר תנועת "פתאום קם העם": "השבוע הזה הוא שבוע גורלי למדינת ישראל. זוהי ההזדמנות להפיל את הממשלה הנוכחית ולהקים ממשלה יהודית ולאומית. אנו קוראים לניר - זו ההזדמנות האחרונה שלך להיות השליח להחלפת הממשלה. שוב הביתה, הרם קרן ישראל עמך".

אנשים ששוחחו לאחרונה עם אורבך טוענים כי הוא "מרגיש מאוד לא בנוח עם ההתרחשויות האחרונות, החל מפרטי ההסכם עם רע"ם ועד ההדחות של כלפון מהכנסת ושל סילמן מוועדת הכנסת. הלבטים שלו אמיתיים ומורכבים. אומנם הממשלה מקיימת את סעיפי האולטימטום שאורבך הציב בפני ראש הממשלה כתנאי להישארותו בקואליציה, אך התחושה היא שהוא שוקל את כל האופציות. קשה לו".

בתוך כך, מנסה ראש הממשלה וראש מפלגת ימינה נפתלי בנט להיות עירני ועם אצבע על הדופק. ביום הודעתה של ח"כ רינאוי זועבי על הפרישה, ביקש בנט לכנס בדחיפות ישיבה של ימינה באותו הערב בתל אביב, אך נתקל בהתנגדות של כמה חברי הסיעה. אלה העבירו מסר לראש הממשלה כי אין צורך להבהיל אותם לישיבה כדי לוודא שהסיעה נותרה שלמה, ושאין להם כוונות למרוד או להפתיע לרעה בצורה כלשהי.

לפי הגורמים, "בנט שמע והתחשב. הוא עשה סבב טלפונים, שוחח עם כל אחד ואחת מחברי הסיעה, התרשם שהכל רגוע לעת עתה וביטל את הישיבה. בהודעה לתקשורת נמסר כי הישיבה בוטלה "מאילוצי הלו"ז של ראש הממשלה".