ד"ר אדי כהן, מזרחן ויליד ביירות, החל בתקופה האחרונה לקדם את עצמו במירוץ לנשיאות לבנון שיתקיימו באוקטובר. הבוקר (ראשון) ד"ר כהן שוחח עם גולן יוכפזו ענת דוידוב ב-103FM, על מנת להסביר מה עומד מאחורי המהלך והבהיר: "זה סרקסטי לחלוטין, אני תוקף את חיזבאללה כי הלבנונים לא יכולים".

"אני לבנוני, מודה באשמה. קודם כל, אנחנו מיהודי לבנון, הקהילה היהודית היא ה-17 בלבנון על פי החוקה הלבנונית. יהודי יכול לבחור ולהיבחר. אבל, אני עושה את זה בצורה סרקסטית בטוויטר שלי, זה לא אמיתי. כל החברים שלי מבקשים ממני לתקוף את חיזבאללה. הם לא יכולים לעשות את זה. כל חברי ילדותי, גם מוסלמים, גם נוצרים, גם שיעים", הסביר החוקר, שבימים אלו נמצא במרכז בגין סאדאת של אוניברסיטת בר אילן.

עוד הוא הוסיף כי "אני מציג אג'נדה לא ריאלית. זה לגמרי ציני, אני מציג אג'נדה לגרש את חיזבאללה, להעמיד את המנהיגים לדין. הדברים הללו, כל הלבנונים חשים אותם. הם לא נחלשו מאוד בבחירות, הם איבדו 10 מנדטים, איבדו את הרוב זה נכון, אבל חיזבאללה עדיין שולט בשדה תעופה, בצבא, בנמלים, כוחו של חיזבאללה לא צומצם".

ד"ר כהן אף חשף כי במהלך השנים שמע פרט מידע מפתיע דווקא מסוריה, בכל הקשור לשלטון יהודי במדינה ערבית: "ייש סורים שאמרו 'הלוואי ואלי כהן המרגל היה מגיע לנשיאות'. זה נכון. הם ראו מה עשה שלטון אסד האבא ואחר כך הבן. הם אומרים - הוא לא היה טובח בנו".