סערת חוק "ממדים ללימודים": ברקע חילוקי הדעות בין הקואליציה לאופוזיציה סביב הצעת החוק, הפך הדיון במליאה לסוער במיוחד. חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) נאם במליאה ותקף בחריפות את האופוזיציה: "אין לכם יושר, אתם חבורה של בולשביקים". זאת, טרם ההסכמה בסיעתו על הצעת הפשרה של שר הביטחון בני גנץ, ולפיה גובה מימון הלימודים יעלה ל-75% משכר הלימוד של הלוחמים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

חבר הכנסת דודי אמסלם פנה מעל במת הכנסת ליו"ר מיקי לוי ותקף: "אתה שואל אותי למה אני קורא לך סמרטוט רצפה? למה אני קורא לך בכלל? אתה הורס את הכנסת. בפעם הבאה אנחנו נכין לכם תאים בשירותים. הרי אתה יודע שתהיו שם, אם זה תלוי בי שם אתם נמצאים. תלכו, תרוצו, תפגינו, תעשו רם בן ברק, כולכם. תקשקשו ולא תכנסו לאולם. בגלל שאתם בריונים, אלימים, אין לכם אלוהים".

בתוך כך, ח"כ אמסלם התראיין היום לתוכנית של אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן רשת ב' והמשיך לתקוף את האופוזיציה: "לעולם לא קרה בכנסת שהאופוזיציה הצביעה בכנסת על חוק שאם לא הייתה מצביעה עליו היה נופל. כשאתה נכנס לפינה כקואליציה, כממשלה ולא מעביר חוק אתה מבין שיש בעיה. זאת ממשלה לא לגיטימית. היום נחשף פרצופם, הם נשענים על ערבים שמבציעים נגד חיילי צה"ל. מדוע אין לה רוב? זה סמל שלטוני, בגלל שיש בתוכם מרכיב אסלאמי שרוצה לחסל את המדינה ואת חיילי צה"ל".

כזכור, אישור החוק במליאה הגיע לאחר ששר הביטחון, בני גנץ, הציע פשרה ולפיה גובה מימון הלימודים יעלה ל-75 אחוז משכר הלימוד והעברת הכסף ללוחמים תתבצע באופן מידי. בתום התייעצות בסייעת הליכוד, הוחלט לקבל את הפשרה ולתמוך בחוק, אולם לאחר שהרשימה המשותפת הפכה את ההצבעה להצבעת "אי-אמון", בליכוד נמנעו מלהשתתף בהצבעה.