השר לשעבר ישראל כ״ץ קרא הלילה (בין שני לשלישי) במליאת הכנסת לסטודנטים הערבים בישראל להפסיק עם ההפגנות בעד פלסטין ונגד ישראל, זאת משום ש"משיכת החבל", לדבריו, והמשך קיום הפרות הסדר בקמפוסים, ימיטו אסון על החברה הערבית במדינה: "זיכרו את 48', זיכרו את מלחמת העצמאות שלנו והנכבה שלכם. תשאלו את המבוגרים אצלכם והם יסבירו לכם - שבסוף היהודים מתעוררים ויודעים להגן על עצמם ועל רעיון המדינה היהודית".

נאום ישראל כץ במליאה

עוד הוסיף השר לשעבר כי החברה הערבית בישראל חיה בארץ יותר טוב מאשר בכל מדינה ערבית אחרת, עם רווחה ודמוקרטיה, והפנה את תשומת הלב לציון זמן שונה בהיסטוריה: "זה היה גם בסוף שנות השבעים באוניברסיטה העברית ובחיפה, ובתל אביב - כאשר בעקבות מלחמת יום הכיפורים, הערבים בישראל סברו בטעות שהיהודים נחלשו, והסטודנטים הערבים קיימו הפגנות בעד האויב ונגד מדינת ישראל". 

עוד תקף את עזמי בשארה, אותו תיאר כ"אביהם הרוחני של אבו שחאדה וחבריו בבל״ד, עם רעיון מדינת כל אזרחיה - ונגד המדינה היהודית, וגם חבריו, שרבים מהם הגיעו לכנסת ונותרו באותן דעות ועמדות - מייצגים את מדינת ישראל, מקבלים שכר ותנאים מופלגים וחוברים לאויבי ישראל. עזמי בשארה הבוגד שחבר לחיזבאללה וברח לקאטר. התנועות האיסלמיות שתומכות בחמאס ומלבות אש בהר הבית - ואחת מהן כבר הוצאנו מחוץ לחוק, והקומוניסטים שחוברים לגרועים שבאויבי ישראל". 

לבסוף אמר כי "אנחנו נעשה לזה סוף. די לטרור הפנימי, די לאלימות נגד יהודים בערים המעורבות. די להתגרות באוניברסיטאות. אם לא תרגעו אנחנו נלמד אתכם לקח שלא ישכח, בכל האמצעים שידרשו לכך. אתם תאבדו את כל מה שיש לכם. תפסיקו להגרר אחרי הקיצונים ותכבדו את הרוב היהודי והמדינה היהודית לפני שיהיה מאוחר".