ג'והרה כניפס, בתו של סגן ראש עיריית שפרעם, פרג' כניפס, נרצחה אמש בכניסה לעיר כאשר רכבה התפוצץ. בעקבות האירוע, עשרות הפגינו בעיר כנגד האלימות הגואה בחברה הערבית, ובמערכת הפוליטית ספדו.

השר חמאד עמאר ספד לה: "להתראות, פנינה של השכונה. יד הבוגדנות מושטת לחפים מפשע. בלב מלא עצב וצער, התבשרנו על פטירתה של ג'והרה, קראו לה "תכשיט" בגלל היופי של המוסר, החברה הטובה והחינוך הטוב שלה".

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה (העבודה) כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "התקשרתי עכשיו לנחם את סגן ראש העיר שפרעם, מר פרג׳ ח׳ניפס על הרצח של בתו ג׳והרה בת ה-28. זאת הייתה שיחה עצובה מאוד וקצרה מאוד, עם רגע של שתיקה נוראית שאומרת הכל. אני מתפללת שג׳והרה תהיה הקורבן האחרון במעגל האימה הזה. זאת החובה שלנו לג׳והרה, לפרג׳, לחברה הערבית כולה, לעצמנו".

חבר הכנסת מאזן גנאים (רע"מ) כתב: "מה שקרה הלילה בשפרעם הוא רצח נוראי וטרגי לכל החברה הערבית. לג'והרה כניפס, ששייכת למשפחה נדיבה, היה תפקיד גדול במאבק באלימות בחברה שלנו, מסבא שלה עד לאביה, אמה ואפילו עצמה. ג'והרה, את אבידה גדולה לכל החברה הערבית".

גם חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) ספדה לה ברשת: "הפשע הנתעב והשפל הזה נגד פרח בנות החברה שלנו מטלטל את כולנו עמוקות. הרוצחים הם מפלצות שאיבדו כל תחושת אנושיות, מבהירים שלא נותרו קווים אדומים וכולנו מטרה לפשע. משתתפים בצער המשפחה וקוראים לכל בני עמנו להחריף את המאבק בפשיעה ובאלימות".

חבר הכנסת סמי אבו-שחאדה, כתב: "מעבר ארגוני הפשיעה בחברה הערבית לחיסולים ופיצוץ מכוניות היא ההוכחה שלפושעים האלה לא אכפת מאף אחד ובטוחים שאף אחד לא יתן דין וחשבון. זו הסלמה מסוכנת של ארגוני הטרור הללו בתוך שתיקתם של כוחות הביטחון הישראליים וההנהגה פוליטית, אם היה כזה אירוע בתל אביב או נתניה והקורבן היה יהודי המדינה לא הייתה יושבת בחיבוק ידיים".