ח"כ ניר אורבך הגיב היום (שלישי) לאמירתו השנויה במחלוקת של ח"כ יאיר גולן (מרצ) לפיה נתניהו הוא "מחלה ממהרת". בתגובתו צייץ אורבך בטוויטר: "הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח"כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל, לא צריך להשתמש בשפת ביבים".

ח"כ יאיר גולן התראיין מוקדם יותר היום ברדיו 90 ואמר כי "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו". גורמים רבים באופוזיציה תקפו את גולן על האמירה, ומלפגת הליכוד כתבו בהודעתם: "דברי ההסתה החמורים של יאיר גולן נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית".

שרת הפנים איילת שקד וחבר הכנסת ניר אורבך משוחחים, קרדיט: האגודה להתנדבות

כזכור, אורבך הודיע אתמול לראש הממשלה, נפתלי בנט, כי "במצב הדברים כיום - אינני חלק מהקואליציה". הוא הודיע שיפסיק להצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי - אמון, עד שתקנות יהודה ושומרון יעברו בכנסת. 

ח"כ אורבך נמצא לאחרונה רבות בעין הסערה, כאשר לפני כשבוע דווח כי חה"כ עידית סילמן שלחה מסר מאיים לאורבך במידה ותוכרז כפורשת. על פי הדיווח, סילמן אמרה כי "כדאי להבהיר לאורבך מה יש לי. כל ההתכתבויות שלו, כל הדוחות של הבית היהודי, יש גם אנשים שהעבירו לי חומרים נוספים, ניר יצא גמור מזה. לא אסתום את הפה".