למחרת ההודעה הדרמטית בדבר פיזור הכנסת, המערכת הפוליטית סוערת. ח"כ ישראל כ"ץ (הליכוד), התארח בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס למצב הפוליטי. הוא פסל הקמת ממשלה עוד בכנסת הנוכחית ביחד עם מפלגת ימינה: "אותם חברי כנסת, הם לא הכריעו, לא הגיעו לממשלה חלופית בראשות נתניהו, המשיכו עם החרם ולכן זה הידרדר לכיוון של בחירות". 

שר האוצר לשעבר הציג את תמונת הבחירות הקרובות כפי שהוא רואה אותה, ואמר כי "הפעם זה נתניהו והליכוד מול לפיד ויש עתיד. אין כבר הסוואות, הן התנפצו, ולכן ברור גם שהציבור יידרש להכריע, מי הוא רוצה שיוביל את המדינה".

כ"ץ לא פסל ישיבה עתידית של ימינה בממשלה בראשות נתניהו, אך הבהיר כי מבחינתו של בנט הדבר לא יקרה: "אנחנו לא החרמנו ולא מחרימים, קראנו לכל המפלגות הציוניות, אך בנט הוא לא אופציה, משום שהוא לא יבוא". הוא גם פסל שיתוף פעולה עם רע"מ ואמר כי "בשום פנים ואופן. הנה עכשיו, הרי עבאס אומר 'קחו אותי'. אמרתי לו במפורש 'לא ניקח אותך. אתה לא יכול להיות בתוך קואליציה ציונית במדינה יהודית דמוקרטית'".

השר לשעבר שידוע בתמיכתו בנתניהו, הציע לבטל את הפריימריז לראשות הליכוד: "אציע למרכז הליכוד לאשר את נתניהו כמועמד הליכוד, משום שהוא נבחר בכל השנים האלה ואם הקדימו את הבחירות אחרי שנה אז הוא האיש שצריך להוביל".

כמו כן, כ"ץ התייחס גם לאפשרות של שינוי משמעותי של שלטון החוק או של בתי המשפט, במידה שהליכוד יחזור לשלטון: "אנחנו לא צריכים לפעול נגד, אנחנו מכבדים את כל המערכות, מעולם לא שמעת דבר אחר, אבל אנחנו חייבים להעביר את פסקת התגברות. אנחנו רוצים להעביר אותה, לייצר איזון. יש שאלה לגבי מספר חברי הכנסת שיכולים לבטל ולשנות". 

הוא הציג תחזית אופטימית למפלגתו בבחירות הקרובות: "בפעם האחרונה, הליכוד קיבלה מעל למיליון קולות. הרבה לא הגיעו להצביע מתוך שאננות, וכל מיני דברים אחרים ולכן הסקרים האלה עומדים על אחוז הצבעה משוער. אנחנו חייבים להביא במעוזי הליכוד הרבה יותר בוחרים, להביא את כל מי שתומך בעמדות הליכוד ואז גם מפת המנדטים תשתנה, הליכוד יגיע ל-40 מנדטים". 

לאחר מכן, תקף פעם נוספת את ח"כ מנסור עבאס ואמר כי "מנסור עבאס הוא תומך טרור, אבל הוא לא הביא את זה לידי ביטוי באופן מילולי או אחר שמאפשר לפסול אותו. הוא סכנה ארוכת טווח, הוא רוצה לשנות את צביון המדינה, הוא התאום האידאולוגי של יחיא סינוואר, הוא לא לגיטימי, אבל אי אפשר להוציא אותו מבחינה חוקית. איימן עודה חצה את כל הקווים". 

לסיום, נשאל כ"ץ בנוגע לזהות היועמ"ש במקרה שבו הליכוד ירכיבו את הממשלה הבאה: "אני לא חושב שמישהו יפתח במסע הדחות, אני חושב שצריך לשנות את החוקים בדרך שתייצר איזון ותאפשר לציבור להביא את ההשקפות שלו לידי ביטוי". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM.