יו"ר הקואליציה, ח"כ בועז טופורובסקי, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס להצעת החוק לפיזור הכנסת שצפויה לעלות היום בקריאה טרומית, וכן להצעת 'חוק הנאשם' שמעוניינים לקדם בקואליציה, כאשר הדבר צפוי למנוע מנתניהו מלהרכיב ממשלה עתידית. 

"החוק הוגש והכנסת תצביעה על פיזור עצמה, זה לא יום שמח", אמר ח"כ טופורובסקי בפתח הריאיון, "אנחנו נחושים להמשיך במסע ולאחד את כל חלקי החברה הישראלית, ולעבוד יחד. חברי הליכוד יצביעו בעד, ואני מקווה שנגיע להבנה על יום בחירות מוסכם על ידי כולם. אנחנו רוצים לעשות את זה כמה שיותר מהר".

"נתניהו לא יצליח להגיע ל־61 מנדטים זה קלוש מאוד. זה יקרה רק אם אנשים שהבטיחו שלא ישבו עם נתניהו יחליטו לשבת איתו", הוסיף, "אם אני אמחיש את זה למאזינים שלנו אז אנשי נתניהו מסתובבים עם מזוודות מלאות מזומנים ומציעים לאנשים. זה לא בדיוק ככה, אבל כשהם מציעים לאנשים תפקידים ומינויים ושכר זה די דומה לזה. מקווה שחברי הקואליציה הם חזקים מספיק. חשוב שנבין מול מה אנחנו עומדים. הם מנסים להציע כל דבר לכל אחד ואני מקווה שהדבר המלוכלך והלא חוקי הזה לא יצליח".

"אנחנו תומכים בחוק הנאשם ונעשה הכל בכדי להעביר אותו. יכול להיות שליו"ר הכנסת יש ענייני פרוצדורה, אבל בענייני מהות אנחנו תומכים בו", ציין יו"ר הקואליציה, "אנחנו רוצים שיהיה מצב מתוקן בו מי שלא יכול להיות נהג של רה"מ, לא ימונה לרה"מ. זה מצב לא הגיוני. אנחנו פועלים בכדי שהחוק הזה יעבור ונעשה בשביל זה הכל. אנחנו נחושים בכדי להעביר את זה. צריך להבין שאנחנו נמצאים בפוליטיקה שבה האופוזיציה שמה את טובתה האישית ואת הסגידה לנתניהו לפני טובת המדינה". 

לסיום אמר חבר הכנסת מיש עתיד כי "רה"מ בנט עשה חישוב פשוט, והבין שעדיף לצאת לבחירות לטובת למדינת ישראל. לפיד קיבל את ההכרעה של ראש הממשלה ומעריך אותה. אנחנו ביש עתיד מובילים את המערכה לאיחוד כל חלקי החברה הישראלית. זו מערכה ארוכה ואנחנו נחושים להצליח".