חברת הכנסת מירי רגב הפכה בשנים האחרונות לאחד הקולות הבולטים ביותר בקרב חברי הכנסת של הליכוד. כעת, עם פיזור הכנסת ה-24 ויציאה לבחירות, רגב שואפת לעזור לליכוד לחזור לעמדת השלטון ואולי אף לקבל פעם נוספת תפקיד שרה. היום (שני) שוחחה חברת הכנסת עם גדי נס ב-104.5FM ותקפה את ראש הממשלה יאיר לפיד ושותפו נפתלי בנט: "לפיד עבד עלינו בעיניים, וזה הצליח לו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לטענתה של השרה לשעבר, "בנט מכר את נשמתו ללפיד, וזה השתמש בו בשביל להיות ראש ממשלה. הוא הבין שהוא חייב להישען על תומכי טרור. כשהכיסא שלך הוא לא שלך, כשאתה עושה דברים בנוכלות זה לא הולך".

כשנשאלה על החיבוק שהעניקה לראש הממשלה לפיד אמרה רגב: "חיבקתי את לפיד, ואמרתי לו 'אל דאגה, החיוך הזה ירד לך מהר מאוד מהפנים'. אף אחד לא שידר את זה. רק צילמו את החיבוק בשביל לפגוע בי ובליכוד".

יאיר לפיד (צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)
יאיר לפיד (צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)

"אנחנו נחזור לשלטון, ויש לנו משימות גדולות. המשימה הראשונה היא לטפל ביוקר המחייה. אתה רואה שהחשמל מזנק, תבינו, הציבור קורס. היום אתה רואה שהכל עולה, והתקשורת מלטפת ומחבקת את השרים מהשמאל. אם אני הייתי שרת תחבורה היום היו צועקים 'מחדל נתב"ג'. מעבר לזה, צריך לטפל במשילות, במערכת המשפט, ובתקשורת. אני אתן לך דוגמה, מנה חמה לוקח יותר זמן להכין מאשר למנות שופט – זה חבר מביא חבר. לשכת עורכי הדין שכחו שהם עובדים בשביל הציבור. אם לא יהיה ייצוג וגיוון במערכת המשפט ובגוון איך נצליח להתקדם?", הוסיפה רגב.

על סקרי המנדטים, המנבאים יתרון משמעותי לליכוד, אך עדיין ללא אפשרות ברורה להקים ממשלה אמרה: "אני מסתכלת ורואה מה קורה ברחוב. אני מסתובבת ופוגשת אנשים. אני מנהלת פריימריז כל השנה - אני בקשר עם הציבור כל השנה כי אני מחויבת לציבור שלנו. אנחנו כנבחרי ציבור מחויבים לציבור שלנו. אני יודעת מה הליכודניקים חושבים עליי, ומה עשיתי. הציבור נהנה מדברים שעשיתי כשרת תחבורה וכשרת תרבות . אנשים יודעים מי עשה ומי השפיע באומץ, ואני אומרת לך שוב, אנחנו נחזור ובגדול. אנשים צריכים להבין שדווקא עכשיו צריכים לצאת ולהצביע".

בנוסף, היא התייחסה לסערת האמירה של חבר הכנסת ושותפה לסיעה יואב קיש, נגד היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. על כך טענה רגב כי "בתקופת הבחירות אי אפשר להעביר את העט ממקום למקום. אני מצפה ממנה שתשמור על ההגינות ועל הצדק. היא צריכה להבין שיש אינטרס מובהק בתקופת בחירות לעצור את המינויים, בוודאי מינוי רמטכ"ל שהוא כל כך משמעותי. רמטכ"ל צריך להיות ממונה על ידי ממשלה נבחרת שיש לה את אמון הציבור. היא צריכה לממש את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה הקודם".

היא אף ביקשה להוסיף על מערכת המשפט כי "זה צריך להדאיג כל אזרח בישראל. אתה רואה מה קורה פה בתפירת תיקים, ואיך המשטרה מכניסה מילים לפה של עד המדינה. זה מפחיד, ואסור שדבר כזה יקרה".