לאחר שמערכת הבחירות יצאה לדרך, ולצד ניסיון "גוש נתניהו" להגיע ל-61 מנדטים, חברי הליכוד נערכים לפריימריז שצפוי להתקיים בתוך המפלגה. ח"כ דוד ביטן התארח הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לתוצאות סקר מעריב, לפיהן הגוש מצליח להגיע אל 61 המנדטים המיוחלים מבחינתו: "אנחנו כל הזמן עולים בסקרים וסוף סוף הגענו ל-61".

עוד הוא הוסיף כי "אנחנו עולים בסקרים באופן קבוע בגלל הממשלה הנוכחית, הרכבה וביצועיה. אנשים לא רוצים אותם ואת זה אמרנו כל הזמן". הוא התייחס גם לאפשרות של שיתוף פעולה בכנסת הבאה בין מפלגתו לשרת הפנים, איילת שקד: "אני לא פוסל אותה, מה שחשוב זה טובת הליכוד והמדינה. 

חה"כ הוסיף בנוגע לשקד: "אם נראה שיחד איתה אנחנו מסוגלים להקים ממשלה או להבטיח את הקמת מהממשלה, לא צריך לפסול אף אחד אבל היא צריכה קודם להכריז שהיא איתנו".

כשנשאל על עדותה של הדס קליין במסגרת תיק 1000, השיב ביטן: "אני מציע שנמתין לסוף העדות והחקירה הנגדית, ולא נסיק מסקנות מכל מילה שכזה או אחר אומר". עוד הוסיף בנושא כי "אני לא רוצה להיכנס לזה כי יש כרגע משפט. לא כל עדות היא נכונה, תמתינו לחקירה הנגדית ולעדות של נתניהו, גם הוא וגם שרה צריכים להעיד. צריך להמתין בסבלנות, לא מנהלים את המשפט דרך התקשורת, זה לא צריך לקרות".

בנוגע לפריימריז הקרובים בתוך הליכוד, הביע ביטן תקווה כי יצליח לעלות ברשימת המפלגה לאחר שבפעם הקודמת נבחר במקום ה-19: "אני רץ, וזה לא מעכשיו, אני בפריימריז באופן קבוע. אנחנו כל הח"כים, לא רק אני, פועלים במשך כל השנה כאילו יש פריימריז. זה הליכוד, הליכוד זו תנועה תוססת. אנחנו בתוך השטח, חלק ממנו, ולא רק פעילים בכנסת כמו ח"כים של מפלגות אחרות".

כשנשאל בנוגע לאמירותיו השנויות במחלוקת של חברו למפלגה, ח"כ דוד אמסלם, השיב ביטן כי אינו מסכים עם הדברים, אך ביקש להפסיק לעסוק בעניין זה: "הוא חבר שלי, אל תכניס אותי לפינות האלה, תעשה לי טובה. בוא נראה אותו בפריימריז, יש הרבה חברי ליכוד שמעוניינים לשמוע את מה שהוא אומר ולכן כל אחד מייצג פלח מסוים בליכוד, לא צריך להתרגש מכל דבר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM.