בצל הפרסומים על כוונותיו של סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, לרוץ ברשימת הציונות הדתית בבחירות הקרובות, שוחחו הבוקר (רביעי) גיא פלג וגולן יוכפז עם יו"ר המפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ב-103FM. במהלך הראיון התעמת סמוטריץ' עם פלג, ותקף: "אתה לא עיתונאי ולא נעליים, אתה שופר".

לאחר הריאיון והסערה: משה סעדה בדרך לאחת ממפלגות הימין?

סמוטריץ' טען כי "בן גביר מציב אולטימטומים", בעוצמה יהודית מיהרו להגיב

"טראומה שחרוטה": בימין מודאגים מהמו"מ בין איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ'

בהתייחס לפרסומים על האפשרות שסעדה יחבור למפלגתו, אמר סמוטריץ': "אין משא ומתן כזה, אני חושב שסעדה איש ראוי בהחלט. זה מופרך לחלוטין, לא היה ולא נברא. בציונות הדתית יש פריימריז והמתפקדים מרכיבים את הרשימה, אשמח אם הוא יבוא לתקן את הכשלים והעיוותים שהוא מתריע בפניהם. האם הוא יחליט שהוא רוצה לתקן אותם דרך המערכת הפוליטית, אני לא יודע, את זה צריך לשאול אותו. בגלל שהמערכת חוסמת כל אפשרות לביקורת ותיקון, סימנו אותו כאויב". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כשנשאל על המתיחות מול בן גביר, הסביר: "זה עומד בזה שכלולם ברור שצריך להמשיך יחד, ואנו מנהלים משא ומתן. עדיף לעשות אותו בחדרים סגורים. מה שמעסיק אותי זה איך אנחנו בונים רשימה רחבה ומגוונת. נסתדר, יש עוד הרבה מאוד זמן, מציע לא לעמוד עם סטופר, ואני באמת חושב שהעיסוק מיותר. אתה יודע כמה זמן סער וגנץ ניהלו מו"מ על החיבור? למעלה מחודש, הם עשו זאת בצורה חכמה".

בהמשך השיחה עלו הטונים, וסמוטריץ' טען כי פלג "לא עיתונאי ולא נעליים, אלא שופר של הפרקליטות שמדברר צד מאוד מסוים". בתגובה השיב לו פלג: "אל תקרא לי יקירי, תענה על שאלות ואם לא - תרד מהקו. מדירה שינה מעיני המחשבה שאתה תהיה שר המשפטים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm