חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) התארח הערב (חמישי) בתוכניתם של ליאת רון ואריה מליניאק ב-103FM, והתייחס לאפשרות של הקמת ערים חרדיות נוספות: "יש אפשרות של להקים כמה ערים, אבל לפעמים אין ברירה אלא להגדיל את הערים החרדיות". הוא התייחס גם לאפשרות אחרת שבה יוקמו שכונות חרדיות בערים אחרות: "יש אופציה נוספת שבאה ואומרת שבאותם מקומות שהם לאו דווקא חרדים,  ויש בהם בנייה של סדרי גודל של 15 אלף יחידות דיור, להחליט שבכל מקום כזה תבנה שכונה אחת או שתיים".

ח"כ ביהדות התורה מפתיע: "זו הייתה טעות לפרק את השותפות עם גנץ, גם נתניהו מתחרט על זה"
בשורה לחילונים? מיכאלי הודיעה כי תקדם את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבת

"יש בעיה, מדינת ישראל שמוציאה 40 אלף יחידות דיור אומרת שזה לכולם, אבל זה לא נכון. הדרישה שלנו היא שביעדים של המדינה צריך להיות פיתרון של מצוקת הדיור של כולם, אבל להגדיר את היעדים לפי הציבורים - וזה לא קורה", ציין אשר והוסיף: "שר השיכון היה מהמפלגה שלי בתקופה של ממשלה שלא יכלה לעשות כמעט שום דבר, וגם הדברים שהוא עשה, שר השיכון שבא אחריו מתוך נקמה פוליטית דיי אישית, לקח מקום שהיה אמור להיות פתרון לציבור החרדי בקריית גת ומנע ממנו לקרות. היה תכנון כבר, הפכו את ההחלטה הזו ומתוך הזעקה שלנו בעניין הציעו לנו פתרון אחר והביאו לנו את כסיפה".

כמו כן, חבר הכנסת תקף בחריפות את שרת התחבורה בנושא הפעלת רכבת המטרו בשבת: "מה שעשתה מרב מיכאלי זה בושה לאינטליגנציה של האנשים שהיא מדברת אליהם. היא רוצה לקושש קולות ובאה ומעלה נושא שכולם יודעים שלא יכול לקרות בו שום דבר. במקום להתעסק עם תאונות הדרכים הקשות, ולא ראיתי שום תוכנית שלה, אין תוכנית אחת שיצאה להילחם על ההרג בכבישים. ומה היא עושה היום? תרגיל יחסי ציבור מהליגה הנמוכה ביותר. גם אם לא ניתן או כן ניתן זה לא יכול לקרות עכשיו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.